۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۴۷۴۳۱۷
امام جمعه ماهان:

تنها راه نجات کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است

حجت الاسلام محمد زاده با بیان این که تنها راه نجات کشور، اقتصاد مقاومتی است، گفت: اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر انقلاب مطرح شد، بهترین راه نجات مردم از رکود است و مسؤولان بدانند که اقتصاد مقاومتی با گفتن و سخنرانی حل نمی شود.
امام جمعه ماهان

حجت الاسلام محمد محمدزاده، امام جمعه ماهان در گفت و  گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: ثمره برجام فقط این بوده که مردم بفهمند آمریکا یک دولت حیله گر دارد.

وی افزود: رهبر انقلاب در اوایل برجام بیان کردند که مردم نباید هیچ وقت چشم خود را به سوی دشمن بدوزند بلکه تنها راه نجات کشور، اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام محمدزاده با بیان این که برجام در کشور مخالفان و طرفدارانی را دارد، بیان داشت: کشور ایران به همه کشور ها فهماند که ایران به دنبال بمب هسته ای نبوده و همیشه به دنبال صلح است.

وی اظهار داشت: در بحث برجام کشور ایران ضررهای زیادی را کرده و تمام هسته ای خود را اعم از سانتریفیوژها و آب سنگین را از دست داد.

استاد حوزه علمیه ماهان با اشاره به این که مسائل هسته ای، بهانه ای برای دشمن بود، ابراز داشت: این که دشمن روی مسأله هسته ای ایران تأکید داشت، فقط بهانه ای بود تا به کشور ایران نفوذ کند و مسائل زیادتری را به رخ ایرانی ها بکشد.

وی خاطرنشان کرد: ماهیت آمریکا با برجام برای تمام کشورها روشن شد و همه فهمیدند که کشور آمریکا یک حیله گر بزرگ و غیر قابل اعتماد است.

حجت الاسلام محمدزاده با توجه به این که کشور آمریکا دوباره بحث تحریم ها را به میان آورده و ایران را تحریم کرده است، خاطرنشان کرد: تمدید تحریم های بر ضد ایران نوعی نقض برجام بوده که مسؤولان کشور باید این مسئله را جدی بگیرند که چرا دوباره ایران را تحریم کردند.

وی در پایان گفت: اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر انقلاب مطرح شد، بهترین راه نجات مردم از رکود است و مسؤولان بدانند که اقتصاد مقاومتی با گفتن و سخنرانی حل نمی شود./9707/303ب2

ارسال نظرات