۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۴۷۴۳۰۲
امام جمعه موقت اهواز:

استمرار و بقای حکومت های دیکتاتوری در گرو سرکوب مردم است

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با تأکید براینکه خواست و اراده مردم هیچ نقشی در اداره جوامعی همچون بحرین ندارد، گفت: استمرار و بقای حکومت های دیکتاتوری همواره با سرکوب مردم است.
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که اعدام سه جوانان بحرینی از سوی رژیم آل خلیفه در جهت سیاست های وحشی گرایانه سرمداران این کشور است، اظهار داشت: همه حکومت های استبدادی فاقد رأی و آرای مردم از چنین روش هایی استفاده می کنند.

وی با تأکید براینکه خواست و اراده مردم هیچ نقشی در اداره جوامعی همچون بحرین ندارد، ابراز داشت: استمرار و بقای حکومت های دیکتاتوری همواره با سرکوب مردم است.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: حمایت کشوری همچون آمریکا که خود را داعیه دار دموکراسی و دفاع از حقوق بشر می دانند مایه تأسف است و از حکام بحرینی تعجبی نیست که چرا چنین اقدامی را انجام داده اند چراکه رژیمی خودکامه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده گفت: امیدواریم خداوند متعال این سه شهید بزرگوار که در راه اهداف مقدس و مقابله با سرکوبگری های رژیم آل خلیفه به این درجه رفیع نائل شده اند، رحمت و رضوان خود را نازل کند و خون آنها به بیداری هرچه بیشتر مردم بحرین و منطقه منتهی شود.

وی با اشاره به این که باتوجه به اقدامات رژیم آل خلیفه نمی توان آینده ای جز فنا و نابودی را برای آنها برشمرد، ادامه داد: ممکن است که در کوتاه مدت از این روش حکومت خود را اداره کنند اما قطعا در بلند مدت نمی توانند در برابر مردم ایستادگی کنند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به دو نکته جهت به ثمر رسیدن حرکت های انقلابی در کشورهای منطقه، افزود: انقلابیون به دو مسأله بصیرت و آگاهی توجه کنند و با تصمیم گیری صحیح، اراده قوی و صبر و استقامت در رسیدن به اهداف متعالی می توانند به پیروزی نهایی دست یابند.

گفتنی است، رژیم آل خلیفه 3 جوان شیعی را به دلیل مقابله با سرکوبگری های رژیم حاکم به اعدام محکوم و حکم آنها را اجرا کرد که در این باره برخی علمای بحرینی سه روز عزای عمومی اعلام کرد و احزاب و گروه های سیاسی خواستار تظاهرات گسترده شدند./302/9453/ب1

ارسال نظرات