۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۴۷۴۲۹۵
مدیر مدرسه علمیه صاحب‌الزمان ماهشهر خبر داد؛

برگزاری کلاس های تحکیم خانواده ویژه طلاب ماهشهری

مدیر مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(عج) از برگزاری کلاس ماهانه با موضوع تحکیم خانواده ویژه خانواده های طلاب این مدرسه علمیه خبر داد.
تحکیم خانواده

حجت‌الاسلام مرتضی خوش بین، مدیر مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(عج) ماهشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تحصیل بیش از 100 طلبه در پایه های یک تا 9، ابراز داشت: ویژه این طلاب دوره های مختلفی در بخش پژوهش با هدف ارتقای سطح علمی برنامه ریزی شده است.

وی با بیان این که در حوزه پژوهش، طلاب مقاله های خوبی را ارائه داده اند، ادامه داد: نزدیک به 40 مقاله در موضوع های جشنواره علامه حلی از جمله تفسیر و علوم قرآنی، علوم حدیث و درایه، کلام، اخلاق و تربیت، فقه و حقوق اسلامی، فلسفه و منطق، اصول فقه، تاریخ اسلام و تشیع، ادبیات، علوم انسانی(مرتبط با حوزه دین) به دبیرخانه ارسال شده است.

این مقام مسؤول با اشاره به برنامه ریزی جهت برگزاری کلاس ماهانه با موضوع تحکیم خانواده ویژه خانواده های طلاب حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر، اظهار داشت: از این طریق می توان گامی در جهت بهبود روابط اعضای خانواده و تربیت صحیح فرزند برداشت و برای طلاب و خانواده های آنها مفید خواهد بود.

حجت الاسلام خوش بین با اشاره به برگزاری دوره های ذبح شرعی ویژه طلاب حوزه علمیه، ادامه داد: در این دوره دانش آموختگان علوم دینی با حضور استاد با مطالب مورد نیاز در حوزه ذبح آشنا و پس از فراگیری علوم از گشتارگاه ها بازدید می کنند.

برگزاری دوره های نقد وهابیت و بینش مطهر ویژه طلاب ماهشهری

وی با اشاره به برگزاری دوره ها با موضوع نقد وهابیت، یمانی، زرتشت و صوفی گری، اذعان کرد: با مرکز مدیریت قم جهت حضور استاد و برگزاری این دوره ها هماهنگی صورت گرفته و به زودی برگزار خواهند شد.

مدیر مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(عج) ماهشهر اظهار داشت: دوره بینش مطهر با تدریس کتب پربار و قابل تأمل شهید مطهری از دیگر برنامه های این حوزه علمیه برای طلاب در نیمسال تحصیلی جدید است.

این مقام مسؤول در پایان به برگزاری امتحانات پایانی نیمسال اول تحصیلی 95-96 از تاریخ 18 تا 30 دی ماه سال جاری جهت ارزیابی کیفی سطح علمی طلاب حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر اشاره کرد./302/9453/ب1

ارسال نظرات