۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۴۷۴۲۹۴
امام جمعه هویزه:

اعدم 3 جوان بحرینی بر وحدت و مقاومت ملت بحرین می‌افزاید

امام جمعه هویزه اعدام سه جوان بحرینی را عاملی در تجدید حیات دوباره ملت بحرین برای مبارزه با آل خلیفه برشمرد و گفت: این اعدام سقوط آل خلیفه را تسریع و بر وحدت و مقاومت ملت بحرین خواهد افزود.
امام جمعه هویزه

حجت الاسلام ناصر نیسی، امام جمعه هویزه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که اعدام سه جوان بحرینی مصادف با فرار شاه معدوم از کشور صورت گرفت، ابراز داشت: شاه خائن به عنوان ابرقدرت منطقه در دوره خود با کشتن مردم تلاش به سرکوبی تظاهرات مردمی کرد اما در نهایت سرنوشت شومی یافت و در این زمینه آل خلیفه در اقدامی وقیحانه و بدون هیچگونه مستندی سه جوان بحرینی را اعدام کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی هویزه اعدام سه جوان بحرینی را نشان استیصال و پایان عمر رژیم آل خلیفه دانست و افزود: این اعدام مقدمه ای برای سرنگونی رژیم حاکم بحرین است و با چنین اقداماتی نمی توان از انزجار ملتی که در پی عدالت هستند، جلوگیری کرد.

امام جمعه هویزه با بیان این که اعدام و کشتن ها مقاومت ملت بحرین را تشدید خواهد کرد، گفت: ملت بحرین استحکام و وحدت و تنفر از آل خلیفه را با مشاهده شهادت جوانان خود تقویت خواهد کرد و مصاحبه های صورت گرفته با خانواده های سه جوان اعدام شده گویای چنین مطلبی است.

حجت الاسلام نیسی شهادت در راه خدا، آرمان های اسلام و آزادی خواهان را افتخار دانست و اظهار داشت: رژیم آل خلیفه با اعدام این سه جوان تاریخ سقوط خود را سرعت بخشید و چنین اقدامی به مردم بحرین زندگانی دوباره برای مبارزه با رژیم دست نشانده داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اعدام سه جوان بحرینی به بهانه قتل یک مأمور اماراتی ادعایی واهی است و اصلا باید پرسید که مأمور اماراتی برای چه در بحرین وجود دارد؟.

رییس شورای فرهنگ عمومی هویزه محاصره منزل شیخ عیسی قاسم از سوی آل خلیفه را برای رویارویی با محور مبارزه با ظلم قلمداد کرد و افزود: اعدام سه جوان بحرینی و محاصره منزل شیخ عیسی قاسم راه های مذاکره سیاسی را بسته و تاریخ پیروزی انقلاب ملت بحرین را تسریع بخشیده است./302/9456/ب1

ارسال نظرات