۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۴۷۴۲۹۲

شماره 131 ماهنامه انتظار نوجوان به چاپ رسید

صد و سی و یکمین شماره ماهنامه انتظار نوجوان به همت مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) منتشر شد.
انتظار نوجوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شماره 131 ماهنامه فرهنگی انتظار نوجوان ویژه دی ‌ماه 1395 به همت مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) و به مدیرمسؤولی سید مسعود پورسیدآقایی چاپ و روانه بازار شد.

در قسمتي از اين ماهنامه سخني از مقام معظم رهبري آمده كه به اين شرح است: قانع نشدن به وضع موجود و تلاش فزاینده و مستمر در انجام اعمال نیک و خیر یک بُعد انتظار است و امید به آینده ای روشن که در آن سراسر زندگی بشر را تفکر الهی فرا خواهد گرفت، بُعد دیگر انتظار است.

در این ماهنامه می‌خوانیم: «وقت دزدک»، «مأموریت برای خوشبختی»، «قصه های ماه: اخلاق مامان اقدس»، «احکام دوستی»، «قصه های ماه»، «یک روز یک ایرانی»، «یک دنیای قشنگ تر» و «نوجوان منتظر».

در بخشی از ماهنامه با عنوان کبوتر حرم بخشی از زندگینامه مرحوم حضرت آیت الله سید شهاب الدین مرعشی نجفی آمده که به این شرح است: «سید شهاب الدین مرعشی نجفی، سال 1276 در نجف و در خانواده ای روحانی به دنیا آمد و تربیت یافت که بعدها مرجع شیعیان، نمونه اخلاق، فروتنی و در عین حال اراده، عزم و ایمان شد.

احترام خاصی برای والدین قائل بود: بعضی وقت ها که مادرم مرا می فرستاد تا پدرم را برای خوردن غذا صدا کنم، می دیدم پدر به خاطر خستگی، در حال مطالعه خوابش برده است.

دلم نمی آمد ایشان را بیدار کنم، همان طور که پایش دراز بود، صورت خودم را به کف پای پدرم مالیدم تا ایشان بیدار می شد. در این حال که بیدار می شد، برایم دعا می کرد و عاقبت به خیری می خواست، من خیلی از توفیقاتم را از دعای پدر و مادرم دارم».

در بخش دیگری از این ماهنامه موضوعاتی همچون «راه آسمان»، «زیارت با طعم کریسمس»، «جوان مهدوی»، «سرباز تیرانداز»، «شعر»، «خروس جنگی»، «روزگار فراموش شده علم» و «بوستان گردی» آمده است.

در بخش پایانی ماهنامه نیز موضوعاتی همچون «انتظار یعنی امید»، «گپ و گفت»، «داستان آبگوشت عمو همایون»، «کبوترانه» و «پشت صحنه» به چشم می‌خورد.

صد و سی و یکمین شماره ماهنامه انتظار نوجوان ویژه دی ‌ماه 1395 از سوی مؤسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت) به مدیرمسؤولی سید مسعود پورسیدآقایی در 48 صفحه و با قیمت 5700 تومان منتشر و روانه بازار شده است./907/پ202/ق

ارسال نظرات