۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۴۷۴۲۶۸
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران خوزستان خبرداد؛

برگزاری دوره دانش افزایی فاطمیه ویژه اساتید و مبلغان فعال خوزستانی

معاون فرهنگی، تبلیغی و تربیتی حوزه های علمیه استان خوزستان از برگزاری دوره دانش افزایی فاطمیه ویژه اساتید و مبلغان فعال خوزستانی خبرداد و گفت: این دوره با محوریت شناخت بیشتر سیره عملی حضرت فاطمه زهرا(س) و در قالب تبیین و بحث و گفت گو برگزار شد.
دوره دانش افزایی فاطمیه ویژه اساتید و مبلغین فعال خوزستانی

خانم فروزنده، معاون فرهنگی، تبلیغی و تربیتی حوزه های علمیه استان خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اهمیت تربیت اخلاقی طلاب و لزوم توجه به این مسأله ابراز داشت: شناسائی نیازهای این قشر و توجه به راهکارهای چگونگی رفع این نیازها از ملزومات امروز حوزه های علمیه است.

وی با اشاره به برگزاری دوره دانش افزایی فاطمه ویژه اساتید، دانش آموختگان و مبلغین فعال خوزستان، ابراز داشت: این دوره به صورت یک روز با حضور 60 نفر از این قشر و حضور استاد برجسته از قم برگزار شد.

این مقام مسؤل با بیان این که به شرکت کنندگان دوره دانش افزایی فاطمیه بسته های آموزشی شامل درسنامه تخصصی معارف فاطمی، درسنامه تخصصی مصائب فاطمی به خواهران اهدا شد، اظهار داشت: این دوره با محوریت شناخت بیشتر سیره عملی حضرت فاطمه زهرا(س) و در قالب تبیین و بحث و گفت و گو است.

معاون فرهنگی، تبلیغی و تربیتی حوزه های علمیه استان خوزستان ادامه داد: در این دوره احادیث مرتبط با حضرت فاطمه زهرا(س) شهادت، مصائب و شناخت وجودی ایشان به اساتید، دانش آموختگان و مبلغان فعال خوزستان آموزش داده می شود.

خانم فروزنده هدف از برگزاری دوره دانش افزایی را ارتقای سطح علمی اساتید، دانش آموختگان و مبلغان فعال خوزستان در جهت بهبود آموزش در حوزه ها است، اظهار داشت: با برگزاری چنین دوره های می توان در جهت به شکلی سطح علمی طلاب را افزایش داد و به یقین خروجی بالاتری خواهیم داشت./9453/303/ب3

ارسال نظرات