۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۴۷۴۲۳۲
رییس اداره زکات لرستان خبر داد؛

راه اندازی بانک اطلاعات زکات در لرستان

رییس اداره زکات استان لرستان از راه اندازی بانک اطلاعات زکات در استان خبر داد و گفت: این اقدام امری مهم در جهت دراختیار قرار دادن اطلاعات لازم در اختیار مردم است.
زکات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام منوچهر محمدی، ظهر امروز در جلسه شورای زکات در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: از ابتدای سال ‌جاری تاکنون ۷۲ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال زکات در استان جمع‌آوری شده است.

وی عنوان داشت: اداره زکات لرستان با توجه به ارزیابی‌های سازمان مرکزی زکات کشور حایز مقام برتر در سطح کشور شده است.

رییس اداره زکات لرستان با اشاره به فعالیتهای این نهاد افزود: سازماندهی و تبلیغات در زمینه زکات، تشویق گروه‌های هدف، اجرایی کردن مصوبات شورای مرکزی زکات از جمله فعالیتهای اداره زکات استان است.

وی به نقش حوزه های علمیه، ائمه جمعه و جماعات، سازمان تبلیغات اسلامی و اوقافدر زمینه فرهنگ سازی در پرداخت زکات اشاره و عنوان کرد: اداره زکات استان با این نهادها تعاملی گسترده دارد.

حجت الاسلام محمدی در ادامه از راه اندازی بانک اطلاعات زکات در استان لرستان خبر داد و گفت: بسته‌های دیداری، شنیداری، گفتاری و نوشتاری فرهنگی با موضوع زکات با توجه به زمان کشت، داشت و برداشت محصولات تهیه و در اختیار مردم قرار داده شده است.

وی در ادامه یادآور شد: اعزام مبلغان زکات به مناطق روستایی و اعزام به اردوهای راهیان نور، برگزاری دوره های آموزشی ویژه مبلغان اعزامی از دیگر برنامه های این نهاد است.

حجت الاسلام محمدی یادآور شد: در راستای فرهنگ سازی و تبیین فرهنگ پرداخت زکات نمایشنامه‌هایی نیز با موضوع زکات در مدارس استان لرستان توزیع شده است./9459/202/ب3

ارسال نظرات