۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۴۷۴۲۲۹
نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا:

اهل بیت رکن زمین و نقطه اتصال انسان با خداوند هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان اینکه اهل بیت(ع) رکن زمین هستند، گفت: زمین هرگز از حجت الهی خالی نمی‌شود آنان نقطه اتصال بین انسان و خداوند متعال به شمار می‌روند.
حجت الاسلام مختار نظری بسیج پاکدشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مختار نظری، نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، امروز در دیدار با اعضای سپاه سیدالشهدا(ع) که در تالار شیخ صدوق(ره) برگزار شد، گفت: زیارت جامعه کبیره در اصل یک دوره امام شناسی است.

وی افزود: زیارت جامعه کبیره از سوی امام هادی(ع) بیان شده است و اگر افراد بتوانند روزی یک مرتبه این دعای شریف را قرائت کنند آثار و نتایج بسیار خوبی را می‌توانند دریافت کنند.

حجت الاسلام نظری با بیان اینکه ائمه معصومین رکن زمین هستند، بیان داشت: همه موجودات عالم دارای اجزا هستند اما باید توجه داشت که همه این اجزا در تاثیر گذاری در یک سطح قرار ندارند برخی از این اجزا جنبه رکن داشته و دیگر اجزا فاقد این رتبه هستند حیات همه موجودات نیز بدون آن ارکان امکان پذیر نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در ادامه با بیان اینکه انسانها نیز در تاثیر گذاری و نقش آفرینی به دو دسته مجزا تقسیم می‌شوند، گفت: برخی از انسانها وجودشان مانند رکن است یعنی اگر نباشند دیگر انسانها نمی‌توانند حیات داشته باشند و این افراد در اصل حجت الهی بر روی زمین هستند.

وی با تاکید به اینکه نعمت الهی به سبب وجود مقدس ائمه اطهار(ع) در اختیار بشر قرار می‌گیرد، عنوان کرد: اهل بیت(ع) رکن زمین هستند ما شیعیان معتقد هستیم که زمین هرگز از حجت الهی خالی نمی‌شود زیرا آنان نقطه اتصال بین انسان و خداوند متعال به شمار می‌روند.

حجت الاسلام نظری با اشاره به وظایف افراد در مقابل حجت های الهی، گفت: برقرار کردن ارتباط و یاد کردن آن بزرگواران از وظایف ما به شمار می‌رود و این امر با قرائت ادعیه و توسل به آنان میسر می‌شود./813/202/ب3

ارسال نظرات