۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۴۷۴۲۱۴
امام جمعه بروجرد:

تبیین دستاوردهای انقلاب راه خنثی سازی دسیسه های دشمن است

امام جمعه بروجرد با تأکید بر ضرورت تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب برای تداوم راه انقلاب گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب راه خنثی سازی دسیسه های دشمن است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجتالاسلام حسن ترابی، ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و نظام گفت: بررسی چالشها و تهدیدهای پیش روی نظام اسلامی امری ضروری است.

وی ایام الله دهه فجر را فرصتی مهم برای بصیرت افزایی در جامعه به ویژه بین نسل جوان انقلاب عنوان کرد و افزود: با استفاده از این فرصتها باید دستاوردهای انقلاب را برای نسل سوم و چهارم که دوران پیروزی انقلاب اسلامی را درک نکردهاند تبیین شود.

امام جمعه بروجرد با تأکید بر ضرورت بهره مندی از خلاقیت و نوآوری در برگزاری برنامههای دهه فجر اظهار داشت: خلاقیت و نوآوری در اجرای برنامه ها باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به خطرات داخلی که انقلاب و موجودیت نظام اسلامی را تهدید میکند و دشمن در قالب  جریان نفاق و خطر نفوذ در پی ضربه زدن به نظام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: دشمن در جریان نفوذ می خواهند انقلاب اسلامی ایران را از محتوای آن تهی کنند.

حجت الاسلام ترابی اظهار داشت: دشمنان خارجی در راستای مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی، جریان نفوذ را در پیش گرفته و میکوشند که انقلاب را با شکست مواجه کنند.

وی یادآور شد: تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب برای خنثی سازی توطئه های دشمن و ادامه راه انقلاب امری مهم و ضروری است و این مهم باید در اولویت اجرای برنامههای دهه فجر قرار گیرد.

امام جمعه بروجرد فقر، فساد و تبعیض را از دیگر خطرهای داخلی عنوان کرد و گفت: فقر از خطرهای جدی برای تداوم انقلاب اسلامی است و باید از گسترش آن جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه مفاسد اقتصادی، اختلاسها، حقوقهای نجومی و غارت اموال بیتالمال از دیگر تهدیدها برای تداوم انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: مقابله با این تهدیدها نیازمند عزم جدی و وحدت دولت و ملت است.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی فعالیتها به گستردگی فعالیتهای دشمن نیست، گفت: برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن باید ب تبیین دستاوردهای انقلاب بپردازیم./9459/203/ب3

ارسال نظرات