۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۴۷۴۲۰۸
رییس شورای هماهنگی تبلیغات لرستان:

برنامه های دهه فجر با محوریت مردمی برگزار می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان به نقش مردم در عرصه های گوناگون و اجرای موفق برنامه های دینی فرهنگی اشاره کرد و گفت: برنامه های دهه فجر نیز با محوریت مردم و حضور پرشور جوانان برگزار می شود.
دهه فجر، انقلاب، بهمن

حجت الاسلام لطف الله حیات الغیب، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و 500 برنامه در دهه فجر امسال برگزار می شود، بیان داشت: این برنامه ها با محوریت مردمی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در راستای برگزاری با شکوه مراسم دهه فجر تاکنون ۲۳۲ جلسه ستاد دهه فجر و ۲۲ کمیته تخصصی در استان لرستان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در جهت اجرای برنامه های ستاد دهه فجر استان یک کمیته استانی و ۱۱ کمیته شهرستانی تشکیل شده است، عنوان داشت: اجرای برنامه های فرهنگی اولویت برنامه های اجرایی این ایام است.

حجت الاسلام حیات الغیب دهه فجر را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: در قالب اجرای برنامه های دهه فجر تلاش می شود نسل جوان و نوجوان را با دستاوردهای انقلاب آشنا ساخت.

وی با اشاره به ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان بیان داشت: آشناسازی جوانان با ارزشها و آرمانهای انقلاب راه مقابله با هجمه های فرهنگی امروز است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به گسترش هجمه های دشمن در عرصه جنگ نرم و ایجاد فاصله بین جوانان و انقلاب خاطرنشان کرد: در این ایام با تبیین و تشریح بیشتر دستاوردهای نظام در عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی با بصیرت افزایی بین نسل جوان تلاش دشمن بی نتیجه خواهد ماند.

وی با اشاره به حضور و پشتیبانی ملت ایران در پیروزی انقلاب بیان داشت: امروز نیز همین مردم در ادامه راه امام راحل و حفظ اقتدار انقلاب اسلامی نقش بسزایی دارند و حضور مردم در اجرای برنامه های دهه فجر نقش آفرین است.

حجت الاسلام حیات الغیب بر ضرورت حضور اثرگذار مسؤولان دستگاه های اجرایی در اجرای برنامه های دهه فجر تأکید کرد و گفت: در اجرای برنامه های دهه فجر از استعداد و توانایی جوانان استفاده می شود./9459/302/ب3

ارسال نظرات