۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۴۷۴۲۰۳
امام جمعه شهر الوند:

راه یابی وحدت اصولگرایان به توده‌های مردم، رأی بیشتر برای آنان را به دنبال خواهد داشت

امام جمعه شهر الوند گفت: وحدت اصولگرایان امری ضروری است و لازم است در این راستا دایره اصولگرایی وسعت داده شود و ضمن حفظ بیشتر اتحاد با فعالیت و تلاش بیشتر، این وحدت و به توده‌های مردم راه یابد و روشنگری صورت گیرد، چرا که رأی در بین توده‌های مردم است.
حجت الاسلام علی طهماسبی

حجت الاسلام علی طهماسبی، امام جمعه شهر الوند، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با اشاره به ملزومات وحدت اصولگرایان گفت: وحدت اصولگرایان امری ضروری است و لازم است در این راستا دایره اصولگرایی وسعت داده شود و ضمن حفظ بیشتر اتحاد با فعالیت و تلاش بیشتر، این وحدت و  به توده‌های مردم راه یابد و روشنگری صورت گیرد، چرا که رأی در بین توده‌های مردم است.

وی ادامه داد: همچنین لازم است اصولگرایان با دوری از سستی پر کارتر عمل کرده و همانطور که طرف مقابل آنها فعالیت خود را آغاز کرده به جای صرف انتقاد از آنان، خود به فعالیت بپردازند.  

حجت الاسلام طهماسبی درباره انتخابات ریاست جمهوری پیش رو ابراز داشت: اگر در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اصولگرایان و نیروهای ارزشی برای معرفی نماینده از اصولگرایان معتدل تر که پایبند به اصولگرایی و ولایت فقیه باشند استفاده کنند موفق تر خواهند بود، چرا که رییس جمهور فرند رأی است و باید در معرفی نماینده،‌ میزان رأی مردم مورد توجه قرار گیرد.

وی سپس رسیدن به گزینه رأی آور واحد را امری ضروری دانست و عنوان کرد: لازم است تا حد امکان اصولگرایان به گزینه‌های رأی آور واحدی برسند که در میان مردم نیز دارای رأی باشند، در این جهت نیز باید بزرگان اصولگرا در مقابل رأی اکثریت از خود گذشتگی و ایثار داشته باشند.

امام جمعه شهر الوند در پایان با بیان موانع وحدت گفت: عدم شناخت از نفوذ عناوین و گروه‌های مختلف اصولگرا از جمله موانع وحدت به شمار می‌آید، بنابراین لازم است، اصولگرایان از ضریب نفوذ میان مردم اطلاع دقیق داشته باشند و برای رسیدن به میزان نفوذ به بررسی دقیق در میان توده‌ها با روشی علمی و شرعی بپردازند و در این راستا تنها وسعت تبلیغات را مورد نظر قرار ندهند./955/303/ب3

 

 

ارسال نظرات