۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۴۷۴۱۹۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

انقلاب اسلامی، منافع آمریکایی ها در جهان را با چالش جدی مواجه کرد

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران منافع آمریکا و دیگر همپیمانان غربی و عربی اش را در منطقه خاورمیانه و دیگر نقاط جهان به خطر انداخت، گفت: آمریکایی ها برای تاراج منابع ملت ایران و دیگر کشورهای مظلوم منطقه برنامه ای بلند مدت داشتند که با پیروزی انقلاب اسلامی همه این نقشه ها خنثی شد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکريان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشست کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر، از ولایت فقیه به عنوان مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: این اصل اساسی انقلاب اسلامی همچون دژ مستحکمی در برابر هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی در حالی اتفاق افتاد که همه کشورهای قدرتمند جهان از حکومت پهلوی حمایت می کردند، افزود: وحدت و همبستگی ملت ایران که در سایه اعتقادات دینی و ارزشی این ملت شکل گرفته بود توانست یک حکومت دو هزار و 500 ساله را برچیند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات جهانی را برهم زد، خاطرنشان کرد: در حالی که آمریکا و همپیمانان غربی اش منافع خود را در دخالت در امور مختلف کشورمان می دیدند، امام راحل با آغاز نهضتی الهی و مردمی نقشه های مستکبران را خنثی کردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی در میان همه تحلیل های کارشناسان مهم بین المللی روی داد، افزود: این انقلاب عظیم موجی از بهت و تعجب را در میان سران کشورهای مختلف به وجود آورد.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که غربی ها هیچ گاه فکر نمی کردند یک روحانی ساده در قم بتواند یک نهضت عظیم ملی را به پیروزی برساند، خاطرنشان کرد: تحلیل گران غربی فکر نمی کردند این نهضت الهی موجی از مردم را با خود به همراه کند و موجب پیروزی انقلاب شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد که هیچ قدرتی بالاتر از قدرت لایزال الهی در جهان هستی نیست، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با پرچم داری یک رهبر دینی، انقلابی الهی را در ایران برپا کردند که امروز به الگوی جهانیان تبدیل شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران منافع آمریکا و دیگر همپیمانان غربی و عربی اش را در منطقه خاورمیانه و دیگر نقاط جهان به خطر انداخت، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها برای تاراج منابع ملت ایران و دیگر کشورهای مظلوم منطقه برنامه ای بلند مدت داشتند که با پیروزی انقلاب اسلامی همه این نقشه ها خنثی شد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که با پیروزی انقلاب اسلامی دستان پلید آمریکایی ها از دخالت در امور داخلی ملت ایران قطع شد، تصریح کرد: به همین دلیل دولتمردان آمریکایی 38 سال است که دشمنی خود با ملت ایران به شیوه های مختلف ادامه داده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری بسیاری از ملت های جهان شده است، گفت: موج بیداری اسلامی که در کشورهای عربی و نیز دیگر کشورهای جهان روی داد با الگوی گیری از انقلاب ملت بزرگ ایران بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امام خمینی(ره) دین و ارزش های اسلامی را که تا قبل از پیروزی انقلاب در غربت کامل بود احیاء کردند، تصریح کرد: با پیروزی انقلاب دین به متن جامعه سوق داده شد و امروز شاهدیم احکام و قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی منطبق بر احکام متعالی اسلامی است.

حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود با بیان این که هر چه داریم به برکت انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های دهه فجر یکی از وظایف مهم مسؤولان و مدیران است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران موجب شادی و خوشحالی ملت های مستضعف جهان شده است، افزود: دشمن در سه دهه اخیر هر آنچه در توان داشت برای براندازی و نابودی انقلاب اسلامی به کار گرفت، اما هوشیاری و ولایت مداری ملت ایران مانع تحقق این توطئه ها شده است.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را در شرایطی به پیروزی رسانید که برای نظام دو قطبی آن زمان این قدرت غیرقابل باور بود، گفت: مهم ترین عامل در پیروزی انقلاب اسلامی وحدت میان اقشار مختلف مردم بود و امام خمینی (ره) با ایجاد روحیه وحدت و خودباوری توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با اتکا به پشتوانه مردمی و ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند و راه انبیا و ائمه هدی، به پشتوانه مردم در مقابل ظلم و طاغوت ایستاد و انقلاب را به پیروزی رسانید.

حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود گفت: امروز در شرايط بسيار حساس منطقه و جهان به ويژه دنياي اسلام و با توجه به برنامه ريزي دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي و توطئه هاي دنياي استکبار تنها رمز عبور از بحران ها و مشکلات در جامعه اسلامي تبعيت محض از فرامين رهبر معظم انقلاب است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، ولايت فقيه را رمز بقاي جمهوري اسلامي دانست و افزود: پيروزي نظام مقدس جمهوري اسلامي با درايت و رهبري بي بديل حضرت امام خميني (ره) و با خون هزاران شهيد گلگون کفن انقلاب اسلامي در بهمن سال 57 حاصل شد و امروز تداوم آن پيروزي ها در گرو اطاعت پذيري از ولي فقيه است.

وی تصريح کرد: پيروزي انقلاب اسلامي در بهمن سال 57 تعجب بسياري از صاحبنظران، متفکران و  انديشمندان جهان را برانگيخت و اين حادثه عظيم به عنوان الگويي مانا و بي نظير در تاريخ و جهان ثبت شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به دشمني دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي در طي سي و هشت سال گذشته، خاطرنشان کرد: ماهيت انقلاب اسلامي برگرفته از فرهنگ عاشورا است و با فرهنگ مقاومت و ايستادگي در برابر استکبار تداوم خواهد يافت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: امروز هم به خاطر ايستادگي و مقاومت ملت شجاع و قهرمان ايران اسلامي در برابر زياده خواهي هاي دشمنان است که اينگونه دشمنان ايران اسلامي را در منطقه و جهان با چالش جدي مواجه کرده است.

حجت الاسلام شکریان حضور در صحنه مردم را عامل عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: وفاداري مردم آگاه و بصير ايران اسلامي در همه دوران هاي سخت انقلاب اسلامي يعني در روزهاي مبارزه با رژيم پهلوي، دوران دفاع مقدس، دوران فتنه هاي داخلي و خارجي و دوران توسعه و پيشرفت و آباداني کشور بر هيچ کسي پوشيده نيست.

وی ولايت فقيه را از مهم ترين برکات نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست و بيان داشت: امروز ولايت فقيه تنها عامل اقتدار ايران اسلامي است و با توجه به شرايط بسيار حساس منطقه و جهان، امنيت جمهوري اسلامي ايران مرهون درايت مقام معظم رهبری است./950/202/ب2

ارسال نظرات