۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۴۷۴۱۹۳
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

نظام اسلامی تجلی فضل علمی و فضیلت عملی ولی فقیه است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه نظام اسلامی تجلی فضل علمی و فضیلت عملی ولایت فقیه است، گفت: ولایت فقیه مایه اقتدار و عزت ایران اسلامی است.
حجت الاسلام یعقوبی

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به در پیش بودن ایام پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی پیام آزادی را به گوش تمام جهانیان رساند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با تکیه بر اسلام و در سایه رهبری دینی و ولایت فقیه به پیروزی رسیدند، اضافه کرد: امروز هم اقتدار و عزت ایران اسلامی در سایه ولایت فقیه است؛ زیرا نظام اسلامی تجلی فضل علمی و فضیلت عملی ولایت فقیه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه دشمن هرگز در مقابل رشد و اقتدار ملت ایران دست از توطئه بر نخواهد داشت، افزود: باید روند تدافعی دنیای اسلام در برابر جبهه کفر به روند تهاجمی تبدیل شده و تهاجم جبهه اسلام علیه استکبار همواره وجود داشته باشد تا فرصت توطئه علیه انقلاب و نظام به دشمن داده نشود.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی ورود نظام مقدس جمهوری اسلامی از موضع تهاجمی در مقابله با تهدیدات دشمن را اساسی‌ترین عامل در شکست توطئه‌های دشمنان دانست و با یادآوری چندین سال تهدید و توطئه استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: دشمن با درک شکست در مقابل اقتدار و عزت ملت ایران همواره دست به توطئه‌های متعدد در عرصه‌های حساس زده؛ اما با هوشیاری ملت و گام برداشتن در مسیر فرامین ولایت فقیه این توطئه‌ها با شکست مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن بعد از شکست در جبهه نظامی و اقتصادی، بار دیگر تهاجم فرهنگی را به‌ صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است، خاطرنشان کرد: ماهیت انقلاب اسلامی ما ماهیت فرهنگی است؛ از این‌ رو کار فرهنگی زیربنای تمام برنامه‌ها بوده و اقدامات فرهنگی از اهمیت و جایگاه خاصی در جامعه ما برخوردار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر اینکه برای انجام هر برنامه‌ای باید کار فرهنگی صورت گرفته و در واقع همه اقدامات ما پیوست فرهنگی داشته باشد، ادامه داد: انجام کارهای فرهنگی در مناسبتهای مختلف دینی و مذهبی اقدام مناسبی در راستای آگاه‌سازی مردم است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی اظهار کرد: کار فرهنگی اسکلت و استخوان‌بندی اصلی حرکت و پیشرفت هر جامعه است؛ به همین دلیل اگر اقدامات فرهنگی در اجتماع به‌خوبی جا بیفتد سرعت پیشرفت جامعه چند برابر می‌شود./9314/302/ب2

ارسال نظرات