۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۴۷۴۱۶۹
مدیرعامل انتشارات گاج خبرداد؛

عرضه داستان های قرآنی به 7 زبان زنده دنیا

مدیرعامل انتشارات گاج گفت: ما یک مجموعه 40 جلدی قصه های قرآنی را برای حوزه کودک، نوجوان و بزرگسال به زبان های زنده دنیا ترجمه کردیم که به هفت زبان بوده که عبارتند از آلمانی، اسپانیایی، عربی، روسی، ایتالیایی، فرانسوی و فارسی.
مدیرعامل انتشارات گاج در دیدار آ‌یت الله سبحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ابوالفضل جوکار مدیر عامل انتشارات گاج امشب در جریان رونمایی از آثار و کتب فاخر داستانی قرآن در دیدار با حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به روند کار تهیه داستان های قرآنی به هفت زبان دنیا گفت: ما 15 سال است که به کار انتشارات مشغول هستیم.

وی افزود: ما یک مجموعه 40 جلدی قصه های قرآنی را برای حوزه کودک، نوجوان و بزرگسال به زبان های زنده دنیا ترجمه کردیم که هفت زبان بوده و عبارتند از آلمانی، اسپانیایی، عربی، روسی، ایتالیایی، فرانسوی و فارسی.

مدیرعامل انتشارات گاج با بیان این که این آثار برای سراسر دنیا تهیه شده است، اظهار داشت: همچنین کارها به ترکی استانبولی هم ترجمه شده و بیشترین فروش ما در همین زبان است و برای ترجمه به آذری هم برنامه داریم.

وی ادامه داد: ویژگی این کتاب ها روایت داستان ها به زبان کاملا ساده و تصویر گری بسیار خوبی دارد، الان بچه ها بیشتر در فضای مجازی هستند و ما با این کتاب ها سعی داریم که افراد با ادبیات و قصه های قرآن کریم و فرهنگ پیامبران آشنا شوند.

جوکار با بیان این که این کتاب ها در 15 کشور در حال عرضه شدن است، ابراز داشت: این کار توفیقات خوبی داشته است و امیدواریم با تلاش بیشتر  بتوانیم فرهنگ ناب قرآن کریم و اسلام را به جهانیان منتقل کنیم.

وی با اشاره به ویژگی های اثرهای ترجمه شده، خلاقیت در تصویر و استفاده از گرافیک را از ویژگی های این اثرها دانست و  ارائه متن و محتوا با زبان ساده برای جوانان و کودکان را از جمله ویژگی های این آثار عنوان کرد.

مدیرعامل انتشارات گاج با تأکید بر این که قصه های قرآنی از موضوعات تاثیر گذار در جامعه است، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم این مباحث را به زبان ساده و زبان روز دنیا انتشار دهیم، قطعا شاهد اثر گذاری آن خواهیم بود./1323/202/ب3

ارسال نظرات