۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۴۷۴۱۶۲

واکنش امام جمعه بیروت به اعدام 3 جوان انقلابی در بحرین

امام جمعه بیروت، از اعدام جوانان انقلابی در بحرین بدون شنیدن دفاع آنان به شدت انتقاد کرد.
سید علی فضل الله امام جمعه بیروت

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت، اعدام سه جوان انقلابی در بحرین را محکوم کرد و گفت: این اعدام کاملا در راستای بحران آفرینی انجام گرفته و از دولت بحرین می خواهیم به گفت وگو با ملت روی آورده و با دوری از فتنه، از ثبات در بحرین حمایت کند.

وی افزود: این سه زندانی سیاسی در حالی اعدام شدند که نتوانستند از حق طبیعی و عادلانه جهت دفاع از خود استفاده کنند و کاملا مشخص است که نظام درصدد برافروختن آتش فتنه و سوق دادن کشور به سوی بحران است.

این روحانی لبنانی تأکید کرد که بارها از مقامات بحرینی خواستیم به گفت وگو با ملت پرداخته و کشور را از گزینه هایی که به صلاح نظام و ملت نیست، سوق ندهند.

حجت الاسلام فضل الله ادامه داد: اما متاسفانه شاهدیم که همواره منطق گفت وگو از سوی دولت بحرین رد شده و از بحران آفرینی استفاده می کند. بیم آن داریم که فتنه به جایی برسد که توان توقف آن وجود نداشته باشد و همگان در آتش فتنه بسوزند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: مقامات بحرینی را به در پیش گرفتن راه حکمت و تعقل و بازگشت به گزینه گفت وگو با ملت فرامی خوانیم زیرا ثابت شده است که ملت در اوج هوشیاری قرار داشته و در راستای حمایت از ثبات کشور تلاش می کند./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات