۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۴۷۴۱۳۶
قدیری ابیانه در گفت وگو با رسا مطرح کرد؛

روحانی کاندیدای اصلی اصلاح طلبان خواهد بود/ دست اندازی به بیت المال برای تبلیغات انتخاباتی

قدیری‌ابیانه با بیان این که عملکرد روحانی مهمترین عامل پیروزی جبهه مردمی انقلاب اسلامی در انتخابات آتی خواهد بود، گفت: عملکرد روحانی مهمترین عامل پیروزی اصولگراها در انتخابات آتی است برجامی که آنان فکر می‌کردند در انتخابات سبب پیروزی آنان می‌شود تبدیل به عامل بازدارنده برای آقای روحانی شده است.
قدیری ابیانه

محمدحسن قدیری‌ابیانه از فعالان سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و الزامات آن اظهار داشت: هر تشکل اسلامی سازماندهی شده که از سوی مسلمانان ولایت‌مدار در راستای خدمت خالصانه تشکیل شود امری نیکو و قابل ستایش است.

قدیری‌ابیانه درباره اینکه اعضای این تشکل افراد شاخص و سرشناس انقلابی با سابقه‌ای درخشان هستند، بیان داشت: گسترش و سازماندهی این تشکل در نقاط دور دست از تلاش هایی است که این جبهه در راستای فعالیت و عملکرد خود قرار داده تا در انتخابات آتی به جای آنکه مسؤولان احزاب تصمیم گیرنده باشند از طریق همین تشکل افراد با صلاحیت که دارای شرایط لازم هستند برای کاندید شدن معرفی شوند.

کارشناس مسائل استراتژیک در ادامه با بیان اینکه اعضای این جبهه آغاز کننده و از نمایندگان سراسر کشور هستند، ابراز کرد: اعضای این جبهه می‌توانند عضو تشکل و یا از دیگر احزاب اصولگرا باشند و امید است حاصل این حرکت خوب موفقیت نامزد اصلح در انتخابات آتی باشد و اصولگرایان بتوانند انتخابات ریاست جمهوری را به نفع مردم و انقلاب اسلامی به نتیجه برسانند.

دیپلمات پیشین کشورمان با اشاره به چگونگی وحدت و همگرایی جبهه انقلاب اسلامی، گفت: اگر اصولگرایان و اعضای این گروه به صورت پیوسته نظرات خود را از پایین به بالا پیش ببرند و به گونه‌ای که خود اعلام کرده‌اند عملی کنند رضایت بخش بوده و موفقیت آنان در آینده به طور قطع روشن خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اصولگرایان نباید تنها با رقیب اصلاح طلب خود مقابله کنند بلکه لازم و ضروری است که با تمام دستگاه‌های تبلیغاتی بیگانگان مقابله داشته باشند، تصریح کرد: در انتخابات آتی آمریکایی‌ها با تمام توان علیه اصولگرایان وارد عرصه می‌شوند تا اجازه ندهند اصولگرایان پیروز میدان شوند.

قدیری‌ابیانه با بیان اینکه آقای روحانی کاندیدای اصلی اصلاح طلبان خواهد بود، اظهار داشت: مقامات غربی به صراحت اعلام کردند که نگران انتخاب نشدن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 هستند آنها نه تنها روحانی را ترجیح می‌دهند بلکه تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا اصولگرایان شکست خورده میدان باشند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: امروز جهان غرب با احتمال این که آقای قالیباف در انتخابات آتی حائز اکثریت رای ریاست جمهوری باشد به تخریب شخصیتی ایشان پرداخته و در این امر هیچ حد و مرزی برای خود قائل نیست.

وی با بیان اینکه برخی با دست درازی به بیت المال دست به تبلیغات انتخاباتی خود زدهاند، گفت: روحانی از اولاند خواسته بود که چند فروند از این هواپیماها را قبل از انتخابات ریاست جمهوری به ایران بفرستد اگر ایشان لفظ زودتر و یا سال آینده را در این خرید به کار می‌برد معنای دیگری داشت در حالی که ایشان به صورت مستقیم زمان انتخابات را یادآور و تاکید می‌کنند تا این حرکت به صورت تبلیغات انتخاباتی در اذهان مردم منعکس شود.

کارشناس مسائل استراتژیک افزود: ورود هواپیما ایرباس با آن شکل و شیوه ای که انجام شد تحقیری برای ایران بود؛ برای اولین بار مسؤولان و مردم هواپیما می‌بینند و برای این کار جشن تبلیغاتی نیز به راه می‌اندازند؛ مردم فریب بازی ها و رفتارهای بسیار زشت و قبیح آنان را نمی خورند و نسبت به جشن تحقیرآمیز اخیر ذوق زده و شگفت زده نشوند.

وی در ادامه با بیان اینکه ما باید در آینده منتظر سایر اقدامات تحقیرآمیز آنان باشیم، بیان داشت: امروز وزاری دولت با هزینه دولت به استانهای مختلف با عنوان جلسات استانی سفر می‌کنند تا خود را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده کنند و گاهی هم دیده می‌شود که تبلیغات را آغاز کرده‌اند.

دیپلمات کهنه کار کشورمان اضافه کرد: ما گاهی مشاهده می‌کنیم که در سفرهای استانی آقای رییس جمهور بنرهای بزرگی برای استقبال از ایشان نصب شده و روی آن این چنین نوشته شده رئیس جمهور تا سال 1400 در حالی که این تبلیغ خلاف قانون و ظلم به مردم است.

قدیری‌ابیانه با بیان اینکه تمام امکانات دولتی اعم از رسانه‌های اصلاح طلب و امکانات دشمنان داخلی و خارجی در راستای تخریب چهره اصولگرایان بسیج شده‌اند، ابراز کرد: امروز توجه به بیان رئیس سیا که گفت ما همه تلاش خودمان را در راستای پیروزی روحانی به کار خواهیم گرفت و همچنین رئیس سازمان اطلاعات ارتش اسرائیل نیز به این امر اشاره کردند بسیار حائز اهمیت و جای تامل دارد.

کارشناس مسائل استراتژیک درباره اینکه عملکرد روحانی به نفع اصولگراها تمام خواهد شد، گفت: عملکرد روحانی مهمترین نکته پیروزی اصولگراها در انتخابات آتی است برجامی که آنان فکر می‌کردند در انتخابات سبب پیروزی آنان می‌شود تبدیل به عامل بازدارنده برای آقای روحانی شده است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه سال آینده انتخابات حساسی خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: امسال اگر دشمنان خارجی و داخلی نتوانند از طریق ترور شخصیتی نامزد اصولگرا را تخریب کنند ممکن است دست به ترور فیزیکی آنان هم بزنند./813/ت301/ج1

ارسال نظرات