۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۴۷۴۱۳۵
معاون فرهنگی وزیر ارشاد خبر داد؛

حضور ٧٠٠ ناشر و نمایندگی نشر در چهاردهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حضور فعال ٧٠٠ ناشر و نمایندگی نشر در چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان خبر داد و گفت:‌ سطح کیفی محصولات این دوره از نمایشگاه در هرمزگان افزایش یافته است.
دیدار معاون وزیر ارشاد با امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، عباس صالحی عصر امروز در دیدار آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: مردم استان هرمزگان استقبال خوبی از نمایشگاه های کتاب در دوره های گذشته داشته اند.

وی افزود: ناشران مطرح کشور حضور پررنگ تری در چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزکان دارند و برای حضور ناشران در این دوره بر سطح کیفی کتاب ها تأکید شده است.

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: حدود ٧٠٠ ناشر و نمایندگی نشر در نمایشگاه امسال هرمزگان حضوری فعال دارند که تازه های نشر را با تخفیف ٣٠ درصد عرضه می کنند.

صالحی، نبود کتاب در سبد خانوارهای ایرانی را شایسته ندانست و گفت: باید حساسیت ویژه در جامعه برای توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی ایجاد شود.

وی بیان کرد: افزون بر حضور ناشران مطرح، بخشی به عنوان فروشگاه متمرکز نیز در نمایشگاه هرمزگان ایجاد شده که محصولات ناشران مطرح که بیش از ٦٠ ناشر می شود را عرضه می کنند.

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به جذابیت هرمزگان برای ناشران کشور ابراز داشت: میزان خرید مردم هرمزگان در نمایشگاه کتاب نشان از سطح مطلوب مطالعه در اقشار مختلف می دهد و خوشبختانه بر اساس آمار، هرسال این روند رو به رشد بوده است.

صالحی، برگزاری نمایشگاه کتاب را فرصت خوبی برای استفاده از ظرفیت ناشران شهرستانی دانست و گفت: باید از این فرصت بهترین استفاده را برد.

گفتنی است، چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان، دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت و سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال ٢٦ دی ماه تا دوم بهمن در محل دائمی نمایشگاه های هرمزگان واقع در سه راه جهانبار با تخفیف ٣٠ درصد برگزار می شود./202/851/ب1

ارسال نظرات