۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۴۷۴۱۲۴
نماینده ولی فقیه در ایلام تاکید کرد؛

لزوم ترسیع در روند ساخت زائر سرای ارزان قیمت ایلامیان در مشهد

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: برای اینکه در روند ساخت زائر سرای ایلامیان در مشهد تسریع شود باید رسانه ها با کارهای فرهنگی مردم را ترغیب به کمک کنند تا با مساعدت آنها این مهم انجام شود.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در نشست ساخت زائر سرای ارزان قیمت در مشهد بر ضرورت استفاده از ظرفیت های نهادها و واحدهای صنعتی بزرگ استان برای ساخت این زائر سرا تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی بر لزوم استفاده از ظرفیت نهادهای دولتی و واحد های صنعتی بزرگ هم چون پالایشگاه گاز، کارخانه سیمان و گمرک تأکید کرد و گفت: افزون بر این ضروری است با فضاسازی و کارهای فرهنگی کمک های خیران و عموم مردم برای ساخت این طرح ارزشمند جذب شود.

وی افزود: برای اینکه در روند ساخت این زائر سرا تسریع شود باید رسانه ها با کارهای فرهنگی مردم را ترغیب به کمک کنند تا با مساعدت آنها این مهم انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام همچنین از پیگیری و سفر مسؤولان استان به مشهد برای رفع موانع سر راه و آغاز هر چه سریعتر عملیات اجرایی زائر سرا خبر داد.

محمدرضا مروارید استاندار ایلام هم در این نشست از لزوم پیگیری و رایزنی با مسؤولان و نهادهای کشوری برای جذب کمک های مالی گفت و تأکید کرد با گرفتن پایان کار طرح و انتخاب پیمانکار هر چه سریعتر عملیات اجرایی زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس آغاز شود.

شرکت کنندگان در جلسه به بررسی طرح زائرسرای ایلامیان در مشهد پرداختند و با تصویب کلی طرح مصوب شد پیگیری و اجرای این طرح در اولویت قرار گیرد.

زائر سرای ایلامیان در مشهد مقدس در زمینی به وسعت ۷۰۰ متر مربع در هفت طبقه و در مجموع با زیر بنای چهار هزار و ۲۵۰ متر مربع در حال احداث است./202/879/ب1

ارسال نظرات