۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۴۷۴۱۱۳
مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای خواهران کرمانشاه:

بدحجابی به دین و نظام اسلامی ضربه می زند

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای خواهران کرمانشاه با اشاره به اینکه بدحجابی به دین و نظام ضربه می زند گفت: اگر انسان خدا محور باشد و خلاف رضایت خدا قدم برندارد، حرفی بر زبان نیاورد و نگاهی نداشته باشد زندگی با نشاط معنوی خواهد داشت.
مدیر مدرسه علمیه خواهران کرمانشاه مدیر مدرسه علمیه خواهران کرمانشاه مدیر مدرسه علمیه خواهران کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، خانم محمدی، مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای خواهران کرمانشاه ظهر امروز در جمع بسیجیان حوزه 8 بسیج خواهران این شهرستان با انتقاد از تجمل گرایی ترویج یافته در جامعه، ابراز داشت: متأسفانه افراد به دنبال ترویج تجمل گرایی در زندگی هستند و مراسمات ازدواج با هزینه های سرسام آور برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای خواهران کرمانشاه بیان داشت: برخی زوج های جوان زندگی مشترک خود را با آلودن خود به گناه آغاز می کنند و علاوه بر رعایت نکردن حجاب اسلامی در مقابل نگاه نامحرمان، از سیره و سنت حضرت فاطمه(س) بسیار فاصله گرفته اند.

این مسؤول تصریح کرد: زوج های جوان با چشم پوشی از برخی مخارج غیر ضروری از مراسمات خود می توانند علاوه بر پرهیز از تجمل گرایی که در اسلام بسیار نکوهیده شده است، بخشی از هزینه ها را صرف افراد بی بضاعت کنند.

استاد حوزه علمیه تأکید کرد: خداوند متعال خیرخواه بندگان است و در قرآن کریم نیز اشاره شده که آنچه از بدی به سوی بندگان می رسد ناشی از عمل سوء آنها است و خداوند برای هیچ بنده ای بدی نمی خواهد.

خانم محمدی یادآور شد: یکی از مواردی که موجب در تنگنا قرار گرفتن بندگان در زندگی می شود کمرنگ شدن رابطه آنها با خداوند سبحان است.

وی با تأکید بر لزوم اقامه نماز اول وقت گفت: به تأخیر انداختن نماز موجب بی بهره ماندن از ثواب فراوان نماز اول وقت می شود و بندگان شایسته خدا نماز خود را با اخلاص و در اول وقت اقامه می کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای خواهران کرمانشاه اظهار داشت: باید در تمام اعمال خود رضایت خداوند را مدنظر قرار دهیم، وقتی نوع نگاه ما معنوی و الهی باشد، رحمت خداوند شامل حال ما خواهد شد.

 استاد حوزه علمیه مطرح کرد: اگر انسان خدا محور باشد و خلاف رضایت خدا قدم برندارد، حرفی بر زبان نیاورد و نگاهی نداشته باشد زندگی با نشاط معنوی خواهد داشت.

خانم محمدی در پایان عنوان داشت: باید زمینه های حفظ حجاب اسلامی فراهم شود زیرا حجاب نادرست به دین و نظام ضربه می زند./857/202/ب2

ارسال نظرات