۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۴۷۴۱۱۱
آیت‌الله محمدی ری شهری:

سبقت در کسب فضائل اخلاقی و عملی زیور انسان‌‌های با تقوا است

آیت‌الله محمدی ری شهری با بیان اینکه اصلاح بین افراد از ویژگی‌های مؤمنان است، گفت: سبقت گرفتن در کسب فضائل اخلاقی و عملی از زیورهای انسان‌‌های با تقوا است.
ریشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمد محمدی ری شهری، نماینده مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امروز در درس خارج فقه که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: یکی از زیورهای انسانهای مومن و باتقوا سبقت گرفتن در آراستن خود به فضائل اخلاقی و عملی است.

وی درباره ویژگیهای عملی انسانهای با تقوا، ابراز کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمودند: خوشا به حال کسانی که به سوی عرش الهی سبقت می‌گیرند سپس از نبی اکرم پرسش شد که این سبقت گیرندگان چه کسانی هستند، حضرت فرمودند: آنان سخن حق را با جان و دل می‌پذیرند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: انسان باتقوا پذیرای حق است و نسبت به حق بی انصاف نیست و بین مردم داور است همانگونه که برای خود داوری می‌کند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: امام کاظم(ع) فرمودند: خوشا به حال کسانی که بین دیگران اصلاح ایجاد می‌کنند؛ این افراد السابقون السابقون اولئک المقربون هستند./202/813/ب1

ارسال نظرات