۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۴۷۴۱۰۸

ماهنامه ماهک در هشتادمین گام

شماره 80 ماهنامه آموزشی فرهنگی خردسالان ایران با عنوان ماهک از سوی مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) منتشر شد.
ماهک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، هشتادمین شماره ماهنامه آموزشی فرهنگی خردسالان ایران با عنوان ماهک ویژه دی ‌ماه 1395 به مدیرمسؤولی سید مسعود پورسیدآقایی از سوی مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) منتشر شد.

«اول سلام»، «شعر/ مثل خورشید»، «قصه/ بهترین میوه من »، «امام خوبی ها سلام»، «خوش قولی»، «رنگ‌آمیزی کنید»، «سلطان جنگل» و «نمایشنامه/ خادمان کوچک» برخی از موضوعات مطرح‌شده در این ماهنامه است.

در بخش اول سلام این ماهنامه آمده است: پدرم همیشه به من می گوید که من را دوست دارد، گاهی هم می گوید: «قربان دختر گلم بروم؛ و بعد مرا می بوسد.

امروز وقتی به قم، حرم حضرت معصومه سلام الله علیها رفتیم، پدرم به من گفت: حضرت معصومه سلام الله علیها رفتیم، پدرم به من گفت: حضرت معصومه سلام الله علیها دختر امام موسی کاظم علیه السلام است که پدرش او را خیلی دوست داشت و همیشه به او می گفت: «بابا به قربانت» چون دخترش با حجاب بود و بو همه سؤالات دینی مردم جواب می داد».

در بخشی دیگری از این ماهنامه با عنوان امام خوبی ها سلام می‌خوانیم: «ما در دینمان اعتقاد داریم که همه دین ها را خدا به وسیله پیامبران فرستاده و هیچ وقت هیچ دینی را بد یا جدا از خودمان نمی دانیم. ما اعتقاد داریم که همه پیامبرها مقدس اند و حضرت مسیح که پیامبر مسیحی ها هستند، روزی کنار شما ظهور می کنند و خوبی و عدالت را بر کل جهان حاکم می کنند.

ما بچه های شیعه از امام هایمان یاد گرفته ایم که باید همه بچه های دنیا را دوست داشته باشیم و با هم مهربان باشیم».

از دیگر موضوعات مطرح شده در این ماهنامه می‌توان به عناوینی همچون«سرگرمی»، «قهرمانان»، «دانستنی های مهدوی»، «چند عکس»، «داستان‌های شما/ وقتی بابا آشپزی می کند»، «نقاشی‌های شما» و «مناجات» اشاره کرد.

در بخشی با عنوان مناجات نیز آمده است: «خدای خوب و مهربانم من توی اتاقم تنها نشسته ام و می خواهم سه نفری دعا کنیم و شما اجابت کنید. من و فرشته سمت راست و فرشته سمت چپم از تو می خواهیم که همه دخترها و پسرهایی که امام زمان عجل الله تعالی فرجه را دوست دارند، کار خوب انجام دهند و بتوانند با کارهایشان امام را خوشحال کنند و ایشان لبخند بزنند. الهی آمین».

هشتادمین  شماره ماهنامه آموزشی فرهنگی خردسالان ایران با عنوان ماهک ویژه دی ماه 1395 به مدیرمسؤولی سید مسعود پورسیدآقایی از سوی مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) منتشر شده است./907/پ202/ق

ارسال نظرات