۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۴۷۴۱۰۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

موفقیت های نظام اسلامی مرهون بهره گیری از رهنمودهای ولایت است

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که موفقیت های نظام اسلامی مرهون بهره گیری از رهنمودهای ولایت است، گفت: هر زمانی از ولایت پیروی خالصانه داشته باشیم موفق می شویم و شکست های ما به سبب عدم بهره گیری از دستورات ولایت بوده است.
آمل آمل آمل آمل آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم هفتمین روز ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی که به همت اتاق اصناف و امور فرهنگی بسیج اصناف آمل در مسجد جامع شهرستان قائمشهر برگزار شد اظهارداشت: امام خمینی(ره) فرمودند اگر ولایت فقیه نباشد و رییس جمهور از سوی ولایت تنفیذ نشود طاغوت است.

وی تصریح کرد: ولایت فقیه چیزی است که خدای رحمان آن را درست کرده و همان ولایت رسول الله بوده که باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا آسیبی به مملکت ما وارد نشود.

امام جمعه قائمشهر افزود: امام خمینی(ره) فضای ساکت و خفقانی آن دوران را درهم شکسته و نگاه اسلام خواهی را سرداد که توانست سبب تحقق نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وضع قانون کاپیتولاسیون، خاطرنشان کرد: برای آمریکایی ها در کشورمان مصونیت قائل شدند و فریاد امام خمینی(ره) بلند شد که چرا ملت ایران را در برابر آمریکایی ها فروختید.

وی با بیان این که آیت الله هاشمی رفسنجانی از نیروهای پیشقدم در عرصه حمایت از امام خمینی(ره) بوده است، گفت: ضرورت دارد خوبی های مردگان را بیان کنیم که آن روزگار بسیار سخت بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی اظهار داشت: زخم زبان های بسیار و شکنجه های فراوانی صورت می دادند اما افرادی مانند آیت الله هاشمی رفسنجانی ایستادگی و مقاومت ارزنده ای صورت دادند.

امام جمعه قائمشهر تصریح کرد: عده ای در زندان و زیرشکنجه خسته شده و می بریدند که در میانه راه با جریان باطل همراه می شدند اما آیت الله هاشمی رفسنجانی استواری و ثابت قدمی خود را برای انقلاب اسلامی نشان دادند.

وی ادامه داد: مردم قدرشناسی بسیاری نسبت به آیت الله هاشمی رفسنجانی صورت دادند که مراسم تشییع باشکوهی برای ایشان برگزار شده و برنامه های بزرگداشت در سراسر کشور صورت گرفته است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: بر همه مدیران و آحاد جامعه واجب و لازم شرعی، ملی و قانونی است از ولایت فقیه تبعیت داشته باشیم که در آن برکات و دستاوردهای ارزنده ای وجود دارد.

وی با بیان این که موفقیت های نظام اسلامی مرهون بهره گیری از رهنمودهای ولایت است، گفت: هر زمانی از ولایت پیروی خالصانه داشته باشیم موفق می شویم و شکست های ما به سبب عدم بهره گیری از دستورات ولایت بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی اظهار داشت: موفقیت ملت ایران اسلامی در عرصه دفاع به سبب بهره گیری از ولایت است که مردم ما به پشتوانه امامت و ولایت در برابر ایادی استکباری مقاومت و ایستادگی شایسته ای صورت دادند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که اگر امروز شهر حلب آزاد شد به برکت ولایت بوده است، گفت: داعش در کشورهای مختلف حضور دارد اما نتوانست اقدامی در کشور ما صورت دهد که این ها به برکت ولایت است.

وی ادامه داد: ضرورت دارد همواره در مسیر ولایت گام برداشته و در این مسیر ارزنده و والا ثابت قدم و پایدار باشیم که سبب سعادت، پیشرفت و تعالی نظام اسلامی و خودمان می شود و دستاوردهای گرانقدری در آن وجود دارد.

گفتنی است، ویژه برنامه های مراسم هفتمین روز ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در سراسر کشور برگزار شد./1314/202/ب2

ارسال نظرات