۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۴۷۴۱۰۵

حزب الله اعدام 3 جوان انقلابی در بحرین را محکوم کرد

حزب الله لبنان اعدام جوانان انقلابی بحرین از سوی آل خلیفه را به شدت محکوم کرد.
پرچم حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان، جنایت اعدام 3 جوان انقلابی بحرینی از سوی آل سعود را به شدت محکوم کرد و این اعدام را بر اساس شهادت سازمان های جهانی، غیرقانونی خواند.

در این پیام آمده است: مسؤولیت این جنایت بر عهده نظام بحرین و نظام های عربی و غربی است که به شیوه های گوناگون از ظلم و ستم علیه ملت بحرین حمایت می کنند. نظام بحرین با مصادره حقوق قانونی و شهروندی و حاکمیت سرکوب و تروریسم بر جامعه در حال کشتار برنامه ریزی شده مردم و شکنجه بازداشت شدگان و سپس اعدام آنان است.

حزب الله افزود: سکوت سنگین کشورهای عربی و سایر کشورهای جهان در قبال این جنایت ها و بی توجهی رسانه ها به تعرض آل خلیفه به جان و کرامت انسان ها باید مورد محکومیت همه گروه های پویا در جوامع اسلامی قرار گیرد.

این حزب تأکید کرد که این سکوت باید با صدای رسا و بلند آزادگان مواجه شود تا ضمن همدردی با خون های ریخته شده و جانفشانی های ملت مظلوم بحرین، صدای سرکوب شده این ملت به جهانیان رسیده و جنایت های نظام برای همگان آشکار شود.

حزب الله لبنان با اشاره به اینکه این اعدام ها راه رسیدن به توافق سیاسی در بحرین را می بندد، اظهار داشت که این کشور به سوی آینده ای مجهول گام برداشته که ثبات بحرین و منطقه را در معرض خطر قرار می دهد.

در بخش پایانی این پیام آمده است: حزب الله شهادت این عزیزان را به خانواده هایشان و ملت بحرین و همچنین رهبران انقلابی تسلیت گفته و اطمینان داریم که این ملت به جنبش خود تا تحقق کامل مطالبات مشروع ادامه خواهد داد./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات