۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۴۷۴۰۶۴
آیت الله نوری همدانی:

دشمنان از هر راهی درصدد ضربه زدن به اسلام و انقلاب هستند/ بدبختی های بشر به دلیل عملی نشدن دستورات قرآن است

حضرت آ‌یت الله نوری همدانی بدبختی های بشر امروز را ناشی از عملی نشدن دستورهای قرآن دانست و نسبت به توطئه های برنامه ریزی شده و دقیق دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب هشدار داد.
آیت الله نوری همدانی رونمایی از مجموعه آثار فاخر قرآنی با حضورمراجع تقلید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید ظهر امروز در برنامه رونمایی از آثار و کتب قرآنی، جهان را تشنه معنویات و حقایق معنوی دانست و گفت: دنیا برای نجات از مشکلات گوناگون به دنبال پناهگاه معنوی می گردد.

وی افزود:با توجه به وضعیت فعلی دنیا بیش از هر زمان دیگر نیازمند به قرآن کریم و معارف ناب قرآن و اسلام هستیم، امروز سایت ها و فضای مجازی مملو از شبهات است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که باید توجه داشت قرآن پاسخ گوی همه شبهات است، اظهار داشت: افزون  بر آن در هر زمینه ای می شود از قرآن بهره برد؛ قرآن بهترین دستور مدیریت را برای جامعه بیان می کند.

وی ادامه داد: امروز اگر به دستورات قرآن عمل شود هیچ مشکلی در عالم باقی نمی ماند، تمام بدبختی بشر بواسطه عملی نشدن دستورهای قرآن است، امروز دشمنان اسلام به صورت کاملا برنامه ریزی شده و تخصصی درصدد ضربه زدن به اسلام و انقلاب هستند که برای مقابله باید برنامه ریزی جدی شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی آشناکردن همه اقشار به ویژه جوانان و کودکان با معارف قرآنی را امری ضروری دانست و ابراز داشت:  باید برای هر سنی از جمله برای کودکان مطالب و معارف قرآن را بیان کرد، دنیا باید با کلام الهی آشنا شود.

وی عنوان کرد: داستان های قرآنی پیام های بلندی دارد که  ظلم ستیزی و کمک به مظلومان و محرومان از این پیام ها به شمار می رود، امروز قدرت های مستکبر می خواهند قرآن از متن جامعه برود ولی این انقلاب قرآن را به متن آورد.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: فعالیت ها و برنامه های قرآنی باید به صورت تخصصی و با درنظر گرفتن نیازهای جامعه پیگیری شود تا بتواند اثر لازم را بر افراد بگذارد، فعالیت قرآنی امری حساس و مهم است که نیاز به تخصص های لازم دارد./1323/پ202/ج1

ارسال نظرات