۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۴۷۴۰۵۵
امام جمعه گتوند:

نگاه کدخدا مأبانه به استکبار آسیب دولت یازدهم است

امام جمعه گتوند با اشاره به این که در دولت کنونی ارزش های انقلابی مشاهده نمی شود، گفت: سازش، ذلت پذیری، نگاه مادی و کدخدایی به استکبار از آسیب های دولت یازدهم است.
همایش «استکبارستیزی از منظر قرآن و حدیث» در مشهد برگزار می شود

حجت الاسلام علی پاپی زاده شاه آبادی، امام جمعه گتوند، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره این که معیارها و ریشه های ارزشی و الهی در انقلاب اسلامی مطرح است، گفت: انقلابی بودن به معنای دفاع از ارزش های اسلامی و انقلاب اسلامی است که در رأس آنها ولایت فقیه، حفظ شئون جامعه اسلامی، ظلم ستیزی، استکبارستیزی و صهیونیست ستیزی، حفظ عزت جامعه اسلامی در برابر استبکار قرار دارد که ملاک هایی برای یک فرد انقلابی محسوب می شود.

امام جمعه گتوند خدمت بدون منت و ادعا در چارچوب نظام اسلامی، رسیدگی به مستضعفان و محرومان را معیارهای ارزشی برای یک انقلابی گر دانست و ابراز داشت: از جمله ویژگی های یک رییس جمهور انقلابی و سکاندار کارهای اجرایی داشتن روحیه ظلم ستیزی، استکبارستیزی، صهیونیست ستیزی، نگاه و رسیدگی به محرومان اسلامی و غیراسلامی است که در دولت کنونی نمودها و نشانه ارزش های انقلابی را مشاهده نمی کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند ادامه داد: سازش، ذلت پذیری، نگاه مادی و کدخدایی به استکبار، معرفی صهیونیسم جهانی به عنوان جامعه جهانی، کوتاهی در برابر ارزش ها و عزت اسلامی از آسیب های دولت یازدهم است.

حجت الاسلام شاه آبادی با بیان این که در دولت یازدهم نمادهای انقلابی کمتر مشاهده شد، اظهار داشت: طرز تفکر و ایده های اشخاص در اشعارشان هویدا است و مردم با شناسایی شعارهای ارزشی و انقلابی و مشاهده خدمات انقلابی و ارزشی به چنین افرادی رأی خواهند داد.

وی عملکرد افراد در دوران خدمت را معیار دیگر مردم در انتخاب رییس جمهور دانست و افزود: عملکردها نشان دهنده باورها و اعتقادات به شعارها و ارزش های انقلابی و انقلابی بودن افراد است.

امام جمعه گتوند با بیان این که رهبر معظم انقلاب معیارهایی را برای انتخاب افراد اصلح معرفی می کند، اظهار داشت: مردم در انتخاب فرد اصلح چنین معیارهایی را ملاک قرار دهند./9456/302/ب3

ارسال نظرات