۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۴۷۴۰۵۴
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان مطرح کرد؛

نقش تعیین کننده ائمه جماعات در سلامت جامعه

حجت الاسلام حیدری راد گفت: بنا به ارتباط مناسب و نفوذ کلام ائمه جمعه در جامعه آشنایی ایمه جماعت با قوانین و انتقال این اطلاعات به مردم امری مهم و ضروری است.
حجت الاسلام حیدری راد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام جواد حیدری راد رییس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان در  همایش ائمه جماعات شهرستان همدان که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار داشت: هدف اصلی برگزاری همایش این است که ائمه جماعات نسبت به احکام حقوق مدنی توجه داشته باشند.

وی با اشاره به نقش تعیین کننده ائمه جماعات در هدایت مردم اظهار داشت: یکی از مزایای این کار توجه به حقوق مدنی است که آمار پرونده های حقوقی کاهش یابد.

حجت الاسلام حیدری راد خاطرنشان کرد: سامانه سجام برای عموم طلاب است و طلابی که دارای پرونده تبلیغی هستند ساقه آنها در این سامانه وجود دارد و گواهی های صادر شده بر این مبنا صادر می شود.

وی با اشاره به استقبال ائمه جماعات استان همدان از این سامانه گفت: تاکنون امامان جماعت شهرستان ها در این سامانه ثبت شده است و اطلاعات بیش از هفتاد درصد ائمه جماعات در این سامانه وجود دارد.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: کسانی که در ادارات حضور دارند این آمادگی وجود دارد که در ادارات آنها برای اموزش حضور یافته و آنها به عنوان میزبان لاس های آشنایی با حقوق مدنی را برگزار کنند.

وی با اشاره به اهمیت نقش ائمه جماعات در جامعه اظهار داشت: ارتباط نزدیک با مردم و تاثیر گذاری حداکثری در جامعه از ویژگی های ائمه جماعات در کشور است.

حجت الاسلام حیدری راد در پایان ابراز داشت: بنا به ارتباط مناسب و نفوذ کلام ائمه جمعه در جامعه آشنایی ائمه جماعت با قوانین و انتقال این اطلاعات به مردم امری مهم و ضروری است./979/202/ب3

ارسال نظرات