۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۴۷۴۰۳۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مسؤولان به جاده‌ها و راه‌های خراسان جنوبی توجه کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مسؤولان به جاده‌ها و راه‌های استان توجه کنند هر چند همچنان بعد از گذشت 37 سال اقداماتی در راه‌های استان انجام نشده و برخی از وعده‌های دولت در این باره محقق نشده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار امام جمعه، بخشدار و معتمدین آرین شهر اظهار داشت: مسائل و مشکلاتی که در شهر آرین شهر وجود دارد باید به مسؤولان مرتبط واگذار شود زیرا برای هر مسأله‌ای قانون مسؤولی را مشخص کرده است.

وی گفت: مسؤولان به جاده‌ها و راه‌های استان توجه کنند هر چند همچنان بعد از گذشت 37 سال اقداماتی در راه‌های استان انجام نشده و برخی از وعده‌های دولت در این باره محقق نشده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به حوزه‌های علمیه آرین‌شهر اشاره کرد و افزود: مسؤولان مرتبط نباید برای واگذاری زمین‌های حوزه علمیه این شهر به دنبال تعداد نفرات باشند چرا که این حوزه تازه تأسیس شده و با کمبود روحانی و طلبه مواجه است و این اقدام خوبی نیست که باید یک حوزه تازه تأسیس بیش از ۳۰ طلبه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه در گذشته‌ انگلیسی‌ها ظلم و ستم‌های زیادی را در کشور انجام داده‌اند، تصریح کرد: این روباه پیر در آن زمان حوزه‌های علمیه را تعطیل کرد و سبب شد مردم تنها کتاب‌ها را به عنوان یک کاغذ باطله بشناسند.

وی بهمن را ماه پیروزی انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: بیگانگان و انگلیسی‌ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی غارت‌های زیادی را در کشور انجام دادند و آن‌ها به صورت چراغ خاموش بسیاری از جمعیت را از بین بردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه قانون اساسی کشور به عنوان یک نسخه در جهت واگذاری امور به مردم است، خاطرنشان کرد: روباه پیر با از بین بردن فرهنگ مکتوب کشور سبب شد بسیاری از افراد در آن زمان به علت فقر و گرسنگی فوت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: مردم باید با دقت در انتخابات فردی را به عنوان مسؤول در کشور انتخاب کنند تا در ادامه به علت انتخاب اشتباه دچار اختلاس‌ها در این جامعه نباشیم./202/880/ب1

ارسال نظرات