۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۴۷۴۰۳۴
5 بهمن ماه؛

اجلاس سراسری نماز در اهواز برگزار می‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز خوزستان گفت: اجلاس سراسری نماز 5 بهمن ماه با حضور آیت‌الله موسوی جزایری در اهواز برگزار می شود.
سید موسی بلادیان، رئیس ستاد اقامه نماز خوزستان

سید موسی بلادیان، رئیس ستاد اقامه نماز خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اهمیت نماز و اینکه دشمن شبیخون فرهنگی ایجاد کرده است، اظهار داشت: همه اعمال انسان وابسته به نماز است و اگر نماز پذیرفته نشود دیگر اعمال نیز مورد قبول قرار نخواهند گرفت.

وی ادامه داد: دشمن انقلاب اسلامی به دنبال افزایش فساد در جامعه و دین زدایی است و سوالات منفی از جمله چرا نماز می خوانیم را در ذهن جوانان ایجاد می کند؛ دشمن از طریق ارتباطات همگانی و فضای مجازی سبب نماز نخواندن جوانان شده و با اجرای برنامه های آموزشی می توان با تهاجمات فرهنگی مقابله کرد.

بلادیان با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز در تاریخ 5 بهمن ماه سال جاری در استانداری خوزستان، ابراز داشت: این اجلاس به گونه ای برگزار خواهد شد که ترویج دهنده نماز باشد و خوزستان نیز به عنوان الگویی برای کشور معرفی شود.

این مقام مسؤل با اشاره به این که اجلاس سراسری نماز در محل استانداری، سالن شهید هاشمی، با حضور فعالان عرصه نماز برگزار می شود، ادامه داد: مهمانان ویژه این اجلاس افراد مختلفی از جمله علما، ائمه جماعات شهرستان ها، مسؤولان ستاد اقامه نماز و رابطین دعوت شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز خوزستان گفت: ناصری از وزرات کشور و محمود مظفر، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور برای اجلاس سراسری نماز دعوت و آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان حضور خواهند داشت. در این اجلاس پیرامون نماز به عنوان عاملی برای کاهش مشکلات و ناهنجاری ها اجتماع بحث و گفت‌وگو می شود.

وی با بیان اینکه خوزستان به خادمان نماز در کشور شناخته شده و 2 سال گذشته در زمینه اجلاس سراسری نماز به عنوان الگو برای دیگر استان ها انتخاب شد، افزود: در سال جاری باید به اجلاس استانی نماز بها داده شود./303/9453/ب1

ارسال نظرات