۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۴۷۴۰۳۳

رونمایی از مجموعه داستان های فاخر قرآنی با حضور آیت الله علوی گرگانی

حضرت آیت الله علوی گرگانی در مراسم رونمایی از مجموعه فاخر داستان های قرآنی که به هفت زبان زنده دنیا ترجمه شده، اسلام را کامل ترین و برترین دین عنوان کرد.
رونمایی از مجموعه داستان های فاخر قرآنی با حضور آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار رسا خبرگزاری رسا، مراسم رونمایی از مجموعه فاخر داستان های قرآنی که به هفت زبان زنده دنیا ترجمه شده است، امروز با حضور حضرت آیت الله علوی گرگانی در دفتر وی برگزار شد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در این مراسم با تقدیر از دست اندرکاران این طرح، گفت: اگر  بتوانیم هر گروه و قوم را به زبان خودشان به خدا دعوت کنیم بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در ادامه بر لزوم تبیین آموزه های دینی به زبان های مختلف دنیا تاکید و تصریح کرد: امروزه بیش از صد زبان رسمی در دنیا وجود دارد که باید در حد توان خود معارف دینی را به گوش آنها برسانیم.

وی با بیان فلسفه بعثت انبیای الهی و ارسال رسل، تصریح کرد: خدای متعال پیامبران را فرستاد تا هدایت، بشارت و رحمت برای همه باشند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم دین مبین اسلام را کامل ترین دین عنوان و تاکید کرد: ما منکر سایر ادیان نمی شویم، اما کامل ترین و برترین دین، اسلام است.

گفتنی است در ابتدای این دیدار ابوالفضل جوکار مسؤول این مجموعه گزارش مختصری از فعالیت های مربوطه را ارائه کرد./9241/پ202/ج

ارسال نظرات