۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۴۷۳۹۸۹
مدیر اوقاف و امور خیریه استان مرکزی خبر داد؛

اجرای طرح حافظان قرآن برای ۷۰۰ نفر از زندانیان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از اجرای طرح حافظان قرآن کریم برای بیش از ۷۰۰ نفر از زندانیان سطح استان مرکزی خبر داد.
حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه، گفت: اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی فعالیت های  گسترده ای را انجام داده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به امضاء تفاهم نامه اوقاف با اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی به منظور اجرای برناممه های قرآنی در زندان افزود: این تفاهم نامه در راستای تقویت برنامه های فرهنگی و دینی دو دستگاه با حضور مربیان قرآنی برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی اراکی با بیان اینکه این طرح برای دومین سال متوالی در حال برگزاری است، خاطر نشان کرد: سال گذشته این طرح با استقبال گسترده از سوی زندانیان برگزار شد که امسال نیز این دوره با حضور علاقمندان در حال برگزاری است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: اداره زندان های استان مرکزی با ارسال لیست و مشخصات کامل علاقمندان به شرکت در طرح حافظان قرآن اقدام به ثبت نام این افراد کرده است.

حجت الاسلام حسینی اراکی با اشاره به اینکه کلاس های آموزش قرآن کریم برای شرکت کنندگان در حال برگزاری است، اضافه کرد: مکان مناسب و لوازم مورد نیاز برای برگزاری کلاس ها در نظر گرفته شده و در هفته سه جلسه کلاس آموزش قرآن برگزار می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: در این راستا اداره اوقاف و امور خیریه استان مرکزی نیز مربیان مجرب را برای برگزاری این دوره از کلاس ها در نظر گرفته و بر انجام آزمون های کتبی وشفاهی در زندان نیز نظارت دارد.

 حجت الاسلام حسینی اراکی با بیان اینکه آزمون نهایی در بهمن ماه 95 برگزار می شود، اضافه کرد: برای قبول شدگان در آزمون گواهینامه صادر و تشویقاتی نیز از طریق دو اداره در نظر گرفته می شود./842/101/ب2

ارسال نظرات