۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۴۷۳۹۸۲
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

آیت الله هاشمی همواره یاری گر نظام و انقلاب بود

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به اینکه ملت ایران شجاعت و تبحر و تدبیر سیاسی آیت الله هاشمی را فراموش نخواهند کرد، گفت: آیت الله هاشمی همواره یاری گر نظام و انقلاب بود و مواضع انقلابی و استکباستیزی خود را حفظ کرد.
ماموستا محمد محمدی

ماموستا محمد محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: ملت ایران هیچگاه شجاعت و هوش سرشار و تبحر و تدبیر سیاسی آیت الله هاشمی در کنار امام راحل و رهبر معظم انقلاب را فراموش نخواهند کرد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تصریح کرد: آیت الله هاشمی همواره یاری گر نظام و انقلاب بود و مواضع انقلابی و استکباستیزی خود را حفظ کرد.

این مسؤول در ادامه بیان داشت: مردم قدرشناس ایران با حضور گسترده در مراسم تشییع آیت الله هاشمی تأثر عمیق خود را از فقدان این عالم مجاهد اعلام کردند و نشان دادند که مجاهدتهای ایشان هیچگاه از حافظه ملت ایران پاک نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: توجه به وحدت مسلمانان از مؤکدات رهبر معظم انقلاب و همه شخصیتهای انقلابی و دوستدار نظام اسلامی است و باید در تمام شرایط، همه مردم و مسؤولان خود را ملزم به حفظ وحدت همگانی بدانند.

ماموستا محمدی اظهار داشت: دشمنان همواره به دنبال ایجاد تزلزل و فتنه گری در جامعه هستند و از هر موقعیتی برای ایجاد تفرقه در میان مردم استفاده می کنند اما خوشبختانه ملت بصیر و هوشیار ایران با حضور انقلابی خود در عرصه های مختلف نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کنند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه مطرح کرد: حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی نمونه ای از تجلی وحدت ملی و همبستگی میان همه مردم بود که بازتابی جهانی داشت.

وی در پایان عنوان داشت: مردم باید هوشیارانه عوامل تهدید کننده ثبات و انسجام در جامعه را بشناسند و اجازه ندهند این اتحاد و امنیت کشور با مخاطره مواجه شود، مسؤولان نیز باید در راه تسهیل شرایط زندگی برای همه مردم اقدامات مؤثری صورت دهند./857/303/ب2

ارسال نظرات