۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۴۷۳۹۸۰
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد:

پژوهش، لازمه رشد علمی طلاب است

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با اشاره به اهمیت پژوهش و فعالیتهای پژوهشی طلاب برای ارتقای وضعیت علمی طلاب، گفت: پژوهش محور بودن طلاب از اهداف مهم مدارس علمیه است.
پژوهش

حجت الاسلام بهروز شمسی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: پژوهش محور بودن طلاب امری مهم و اثرگذار در رشد و تقویت پایه علمی طلاب است.

وی به نقش تبلیغی طلاب اشاره و عنوان کرد: برای اثربخش بودن فعالیتهای تبلیغی، طلاب باید پژوهش محور باشند تا بتوانند نیازهای جامعه را شناسایی و به نیاز مخاطب پاسخ دهند.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد بیان داششت: فعالیت تبلیغی طلاب بدون فعالیتهای پژوهشی نمی تواند مؤثر باشد و این زمینه باید طلاب را به انجام فعالیتهای پژوهشی هدایت کرد که در جهت برطرف ساختن مشکلات جامعه مؤثر باشند.

حجت الاسلام شمسی فر در ادامه با اشاره به پیش رو بودن ایام دهه فجر خاطرنشان کرد: در این ایام مسابقه علمی بین طلاب برگزار می شود.

وی در ادامه هدف از برگزاری این مسابقات علمی را ارتقای دانش پژوهشی، تحقیقی و نهادینه کردن فرهنگ تحقیق و پژوهش بین طلاب عنوان کرد.

حجت الاسلام شمسی فر ایجاد رقابت علمی سالم بین طلاب و تشویق آنان به فعالیتهای علمی و پژوهشی بر اساس نیاز حوزه و جامعه را از دیگر اهداف برگزاری مسابقات علمی عنوان کرد.

وی بیان داشت: در راستای برگزاری مسابقات علمی تلاش می شود استعداد علمی طلاب شناسایی و در این راستا به هدایت تحصیلی طلاب کمک کرد.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد افزود: با برگزاری مسابقات علمی می توان نقاط ضعف علمی طلاب را شناسایی و در جهت تقویت آنها تلاش کرد و در این زمینه اساتید حوزه نقش بسزایی دارند./9459/303ب2

ارسال نظرات