۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۴۷۳۹۷۹
شیخ نعیم قاسم:

حزب الله عامل رسوایی تکفیری‎ها و صهیونیست‎ها است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان فداکاری و جهاد این حزب را عامل رسوای گروه های تکفیری و رژیم صهیونیستی عنوان کرد.
شیخ نعیم قاسم دبیرکل حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم افتتاحیه دوره فرهنگی ویژه بانوان در بیروت گفت: حزب الله در ارائه چهره نورانی و اسلامی مقاومت موفق عمل کرد و توانست از لبنان حمایت کرده و در تشکیل دولت نقش مهمی داشته باشد. ما در سیاست نیز صادق بودیم و این مساله سبب اعتماد مردم شده است.

وی افزود: ما در کنار پایبندی و تمسک به دین، در فعالیت های ملی و ترسیم معادله کشور و منطقه با قاطعیت عمل کرده و به فضل خداوند توانستیم وجود خود را در صحنه سیاسی، جهادی، فرهنگی ، اجتماعی و اخلاقی به اثبات رسانده و حضور فعالی در منطقه داشته باشیم.

عضو ارشد مقاومت اسلامی با اشاره به اینکه این دستاوردها از پایبندی به آموزه های دینی نشأت می گیرد، تصریح کرد: این دستاوردها به مثابه نوری است که واقعیت ها را روشن کرده و منحرفانی که مدعی اسلام هستند را رسوا می سازد. اگر حزب الله نبود داعش رسوا نمی شد و اگر نور مقاومت وجود نداشت رژیم صهیونیستی به رسوایی کنونی نمی رسید.

وی ادامه داد که فداکاری و جانفشانی و جهاد در راه اسلام سبب شد تا حزب الله به این جایگاه بزرگ دست یابد.

شیخ نعیم قاسم در بخش دیگری از سخنان خود، تصویب قانون انتخابات بر اساس نسبیت را خواستار شد و اظهار داشت: اگر دولت نتواند قانون انتخابات را تصویب کند راه اصلاحات به بن بست خورده و اوضاع کشور پیچیده می شود. برگزاری انتخابات بر اساس قانون کنونی امکان پذیر نیست چرا که باید نفس تازه ای به حیات سیاسی داده و نیروهای جوان را معرفی کرد.

معاون دبیرکل حزب الله تأکید کرد که دست حزب الله بر اساس دو قاعده مقاومت و شهروندی به سوی همگان دراز است و با کسانی که در راه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و تکفیری ها و همچنین ساخت وطن بر اساس قاعده شهروندی هم نظر هستند، فعالیت خواهیم داشت./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات