۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۴۷۳۹۷۶
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

تبیین آرمانهای انقلاب برای نسل جوان ضروری است

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه لازم است تاریخ انقلاب، مبارزات، فعالیتهای مردم و اهداف و آرمانهای انقلابی برای نسل جوان امروز که آینده سازان این کشور هستند بیان و تبیین شود، گفت: نسل جوان انقلاب باید با آرمانهای انقلاب عجین باشند.
حجت الاسلام حسین تقی زاده

حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر امسال، اظهار داشت: بصیرت، دشمن شناسی  و امید آفرینی در میان مردم به ویژه نسل جوان  محور برنامه های دهه فجر امسال خواهد بود.

وی با بیان اینکه دهه فجر یک فرصت مغتنم در معرفی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در تمام حوزه ها است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلاب مستضعفان است و برای حمایت از قشر مستضعف جامعه شکل گرفت، بیان دست آوردهای انقلاب در این بخش لازم و مهم است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به نقش بی بدیل مردم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با تمام امکانات و دارایی های خود وارد عرصه مبارزان انقلابی شدند و پایان رژیم شاهنشاهی پهلوی را رقم زدند، معرفی و مرور این از خود گذشتگیها ضروری و لازم است.

وی با بیان اینکه لازم است تاریخ انقلاب، مبارزات، فعالیت های مردم و اهداف و آرمانهای انقلابی برای نسل جوان امروز که آینده سازان این کشور هستند بیان و تبیین گردد، افزود: مردم بزرگ ایران بعد از پیروزی انقلاب تا کنون پشتیبان نظام اسلامی بودند و این حمایت را در جنگ تحمیلی به اوج خود رساندند.

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به محوریت قرآن و اسلام در انقلاب و نظام اسلامی، ابراز داشت:  برگزاری محافل انس با قرآن و یادواره شهدا در این دهه ضروری است، انقلاب ایران یک انقلاب قرآنی و اسلامی بود و همیشه باید قرآن و آموزه های آن در میان جامعه اسلامی رواج داشته باشد.

وی با بیان اینکه در جشنهای دهه فجر لازم است در کنار برنامه‌های شاد و نشاط‌ آور به حفظ ارزشهای انقلاب توجه شود، تصریح کرد: این نظام با مردم پیروز شد و با مردم خواهند ماند، پشتیبان حقیقی این نظام مردم هستند و همیشه از حمایت آن دریغ نکرده اند به طوری که دشمن جرأت تعرض به این نظام را نداشته است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تبیین ارزشهای انقلاب را تداوم بخش حمایت مردم دانست و گفت: بخش اعظمی از کمیته‌های دهه فجر در اختیار نیروهای مردمی قرار گرفته که یک نمونه آن بسیج است، مردم با این انقلاب عجین هستند و رابطه تنگاتنگی دارند.

وی برگزاری جشنهای دهه فجر را وحدت آفرین و انسجام بخش عنوان و تأکید کرد: وحدت آفرینی، خودباوری و عدم خودباختگی، تأثیرگذاری و الهام بخشی انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی و تبیین اندیشه‌های امام خمینی ) و بیانات مقام معظم رهبری از رویکردهای مهم در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی است./854/302/ب2

ارسال نظرات