۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۴۷۳۹۷۴
آيت الله نمازي:

هدف دشمن از جنگ افروزي در كشورهاي اسلامي كاهش جمعيت مسلمانان است

نماينده ولي فقيه در كاشان گفت: هدف دشمن از جنگ افروزي در كشورهاي اسلامي كاهش آمار نفوس و جمعيت مسلمانان است تا از اين راه جمعيت مسلمانان را به جمعيت حداقلي برسانند.
آيت الله عبدالنبي نمازي آيت الله عبدالنبي نمازي آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي، شنبه شب در ديدار با دانش آموزان نوجوان نخبه و ممتاز در رشته هاي فرهنگي و علمي ورزشي و هنري مسجد سيد الشهدا(ع) فاز دو ناجي آباد كاشان، گفت: با اشاره به اينكه كوهنورداني موفق هستند كه در دامنه كوه متوقف نشوند و به اوج قله برسند، گفت: در رابطه با علم آموزي نيز نبايد در ميانه راه متوقف شد، بلكه بايد به اوج قله هاي علمي رسيد.

وي افزود: مرداني كه در تاريخ اسوه و الگو شدند و درخشيدند كساني بودند كه همت آنها عالي بود، بنابراين ملتي كه انقلابي است نوجوانان و جوانان جامعه انقلابي نيز بايد درس خوان باشند و درسها را براي شب امتحان انبار نكنند و از ابتدا خوب درس بخوانند تا بتوانند ملا و دانشمند شوند.

آيت الله نمازي بر لزوم پاك بودن جوانان از ابتداي نوجواني و جواني تأكيد كرد و اظهار داشت: نوجوان و جوانان در جامعه اسلامي نبايد به گناهان آلوده شوند، چرا كه پاك بودن در جواني شيوه پيامبراكرم(ص) است.

وي با اشاره به اينكه نوجوانان و جوانان پاك و معصوم هستند و آلوده به گناه نيستيد، عنوان كرد: بعد از علم آموزي و توسعه و رشد در مسائل علمي، بايد تلاش كنيد تا در پاك بودن و پاك ماندن نمونه و الگو باشيد و طهارت و گوهر پاكي خود را حفظ كنيد، چرا كه هدف دشمن  خارج كردن نوجوانان و جوانان از مدار حركت تكاملي و آلوده كردن آنها است.

نماينده ولي فقيه در كاشان يادآور شد: امروز تمامي دستگاه هاي فرستنده هاي ماهواره، اينترنت و فضاي مجازي دشمن در راستاي انحراف و آسيب رسانيدن به جوانان كشورهاي اسلامي به ويژه نوجوانان و جوانان جمهوري اسلامي، فعاليت دارند.

آيت الله نمازي با اشاره به اينكه جواني كه آلوده به گناه و فساد شود از مدار زندگي و مبارزه با دشمن خارج مي شود، اظهار داشت: هدف دشمن از جنگ افروزي در كشورهاي اسلامي كاهش آمار نفوس و جمعيت مسلمانان است تا از اين راه جمعيت مسلمانان را به جمعيت حداقلي برساند.

وي يادآور شد: امروزه گروه هايي تحت عنوان پزشكان پزشكان بدون مرز و در پوشش يك عنوان مقدس در كشورهاي آفريقايي با تزريق آمپول هاي ناباروري به مردان و زنان به دنبال كاهش نسل مسلمانان هستند و يا با وارد كردن برخي ميكروبها به بدن بيماران، سبب از بين رفتن انسانها مي شوند.

نماينده ولي فقيه در كاشان اظهار داشت: امروز دشمن از راه جنگ، آمپول هاي ناباروري و داروهاي ناسالم در كشورهاي جهان سوم به دنبال كاهش آمار مسلمانان جهان است.

آيت الله نمازي با تأكيد بر مسلح شدن نوجوانان و جوانان در آموزش و پرورش، دانشگاه ها و حوزه هاي علميه به سلاح علم و پاكي و تقوا، گفت: اگر جوانان پاك باشند پاك بمانند انگيزه مبارزه با دشمن را خواهند داشت.

وي افزود: هر كشوري كه بخواهد در عرصه بين المللي كشوري قدرتمند باشد دو راه بيشتر ندارد آن هم مسلح شدن به سلاح علم و مسلح شدن به سلاح ايمان و معرفت است.

حجت الاسلام سيد محمد سجادي، امام جماعت مسجد سيدالشهداء(ع) فاز دو ناجي آباد كاشان نيز يكي از فعاليتهاي شاخص مسجد حضرت سيدالشهداء(ع) فاز دو ناجي آباد را برگزاري كلاسهاي علمي و تقويتي براي دانش آموزان مقطع اول متوسطه دانست و گفت: تشكيل اين كلاسها سبب جذب تعداد زيادي از نوجوانانو جوانان دانش آموز به مسجد شده است.

وي افزود: استقبال از اين كلاسها به گونه اي است كه برخي از كلاسهاي تقويتي دخترانه فاز دو ناجي آباد براي حضور و شركت در اين كلاسها تعطيل شده است./1307/202/ب2

ارسال نظرات