۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۴۷۳۹۷۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

وحدت و همدلی راه تحقق اقتصاد مقاومتی است

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت توجه به مؤلفه های اقتصاد مقاومتی در جهت رونق وضعیت اقتصادی کشور، گفت: وحدت و همدلی بین دولت و ملت از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی و شکوفایی وضعیت اقتصادی است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اقتصاد را از مسائل مهم جامعه دانست و بیان داشت: برای شکوفایی وضعیت اقتصادی کشور باید مؤلفه های اقتصاد مقاومتی اجرایی شود.

وی با تأکید بر ضرورت تعامل و همکاری دولت و ملت برای رشد اقتصاد کشور، افزود: بخشی از سیاستهای اقتصاد مقاومتی از سوی مردم و برخی از سوی دولت محقق می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر وحدت و همدلی دولت و ملت تأکید کرد و اظهار داشت: این مهم در تحقق اهداف اقتصادی، رشد و شکوفایی وضعیت اقتصادی کشور نقش بسزایی دارد.

وی وحدت و همدلی دولت و ملت حول محور ولایت را رمز سربلندی و پیشرفت کشور در عرصه های گوناگون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به وجود فساد اقتصادی و اختلاس ها، خاطرنشان کرد: اختلاس بزرگ ترین فساد اقتصادی است که به وضعیت اقتصادی کشور ضربه می زند و باید جلوی این مفاسد گرفته شود.

وی با اشاره به تلاش دشمن و مخالفان انقلاب برای ایجاد جدایی بین دولت و ملت و ضربه زدن به نظام، اظهار داشت: وحدت و همدلی رمز و راه مقابله با این توطئه ها است و همین وحدت در تحقق اقتصاد مقاومتی به خوبی ایفای نقش می کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید زمینه حضور سرمایه گذار و فعالیت کارآفرینان فراهم شود و با فراهم ساختن زیرساختهای لازم در این راستا گام برداشت.

وی کارآفرینی و ایجاد اشتغال را امری مهم در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: ایجاد اشتغال و برطرف سازی مشکل بیکاری جوانان که معضلی بزرگ است گامی در جهت رونق اقتصادی کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت اجرای عدالت در جهت مقابله با مفاسد اقتصادی، خاطرنشان کرد: برای پیشرفت وضعیت اقتصادی کشور باید جلوی اختلاسها گرفته شود./9459/302ب2

ارسال نظرات