۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۴۷۳۹۶۵
به همت مرکز تخصصی حدیث حوزه؛

نشست «نقش دگرگونی معانی در فهم آیات و روایات» برگزار می‌شود

نشست «نقش دگرگونی معانی در فهم آیات و روایات» از پیوسته نشست‌های سید مرتضی،‌ 27 دی در مرکز تخصصی حدیث حوزه برگزار می‌شود.
سلسله نشست های سید مرتصی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نوزدهمین نشست تبیین دیدگاه‌های حدیثی از سلسله نشست‌های سید مرتضی با موضوع «نقش دگرگونی معانی در فهم آیات و روایات» به همت مرکز تخصصی حدیث حوزه برگزار می‌شود.

این نشست که صد و هفتاد و پنجمین نشست این مرکز تخصصی بشمار می‌رود با ارائه حجت الاسلام والمسلمین مسجدی از محققان و پژوهشگران پژوهشکده حدیث حوزه و با حضور جمعی از محققان برگزار خواهد شد.

نوزدهمین نشست تبیین دیدگاه‌های حدیثی از پیوسته نشست‌های سید مرتضی، روز دوشنبه، بیست و هفتم دی از ساعت 18:15 و در مکان مرکز تخصصی حدیث به نشانی، قم ابتدای صفا‌شهر، پلاک 2، پژوهشکده حدیث حوزه، تالار ثقه الاسلام کلینی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، مرکز آموزش تخصصی علوم حدیث در سال 1382 هجری شمسی با مجوز شورای عالی حوزه‌های علمیه با مصوبه 387 در یکم شهریور سال 1381 به صورت رسمی تأسیس و راه‌اندازی گردیده و عمده فعالیت آن در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی است.

مهم‌ترین فعالیت‌های آموزشی مرکز تخصصی علوم حدیث، پذیرش طلاب در دو سطحِ 2 (علوم اسلامی با گرایش علوم حدیث) و سطحِ 3 (رشته علوم حدیث)، تربیت اساتید در محور‌های علوم و معارف حدیث و همچنین برگزاری دوره‌های کوتاه مدت حدیثی برای اقشار مختلف علمی جامعه است.

عمده فعالیت‌های پژوهشی این مرکز تخصصی انتشار مجله حدیث حوزه، تأسیس گروه‌های پژوهشی در زمینه‌های مختلف علوم حدیثی و تجهیز کتابخانه تخصصی علوم و معارف اسلامی است. /878/303/ب3

اکتای بهمنی
ارسال نظرات