۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۴۷۳۹۳۷

ثبت‌نام دوره های معارفی آستان حضرت معصومه آغاز شد

ثبت‌نام دوره های معارفی آستان حضرت معصومه(س) از صبح امروز آغاز شد.
قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ثبت نام دوره های معارفی آستان مقدس حضرت معصومه(س) از جمله کارگاه تفسیر سور منتخب قرآن کریم از صبح امروز آغاز شد و تا 30 دی ماه ادامه دارد.

این دوره کارگاهی معارفی ویژه بانوان بوده و در شبستان نجمه خاتون (س) برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این دوره ارتقای سطح علمی و بصیرتی بانوان در خصوص تفسیر قرآن کریم بوده و این دوره می‌تواند نقش به سزایی در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ انس با قرآن کریم و تدبر و تفکر در معانی آیات و شأن نزول آن‌ها داشته باشد.

مدرسی این دوره معارفی را استاد ابوالفضل بهرام پور از اساتید و نویسندگان برجسته کشور در رشته تفسیر قرآن کریم بر عهده دا شته که در زمینه تفسیر قرآن تألیفات زیادی منتشر کرده است.

این دوره معارفی در نوبت صبح برگزار شده و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در ترم زمستانه این دوره می‌توانند به واحد فرهنگی خواهران واقع در شبستان نجمه خاتون (س) مراجعه کرده و در این دوره ثبت‌نام کنند.

بررسی معانی آیات و واژه‌ها، بیان شأن نزول آیات و ارائه تفاسیر متناسب با آیه از مواردی است که در این دوره برای معارف آموزان تبیین خواهد شد.

علاقه‌مندان برای اطلاع از تاریخ دقیق برگزاری دوره و اطلاع از شرایط ثبت‌نام می‌توانند با شماره ۳۷۱۷۵۵۰۴ تماس بگیرند./968/302/ب3

 

ارسال نظرات