۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۴۷۳۹۲۸
مسوول کمیته ایثارگران دهه فجر:

وحدت ملت بر محور ولایت سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد

هاشمی گفت: وحدت ملت ایران بر محور ولایت فقیه ، سبب نابودی استبداد و خشکاندن ریشه نظام فاسد و جبار پهلوی و تحقق انقلاب اسلامی شد.
کمیته ایثارگران دهه فجر

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سید جواد هاشمی در جمع اعضای کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: امروز نیز با حفظ وحدت و انسجام و پیروی از ولایت فقیه از ارزشها و دستاوردهای شهدا و امام شهیدان حفاظت نموده و همه در زیر یک پرچم قرار داریم.

وی ادامه داد: ولایت مداری ، پایبندی ، پایداری و پاسداری از آرمانها وارزشهای انقلاب اسلامی وظیفه همه آحاد ملت است و اکنون در سی و هشتمین جشن انقلاب اسلامی در سال اقدام و عمل با شکوه و تاثیر گذار این ایام را  دنبال می کنیم .

وی تاکید کرد: ملت ایران در طول شکل گیری انقلاب اسلامی در چها ر دهه بعد از انقلاب وفادارانه بر اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی پایداری نموده و همواره  درتمامی صحنه ها با حفظ وحدت و بصیرت و با پیروی از فرمان رهبر معظم انقلاب، مسیر شهدا  را ادامه می دهد.

وی اضافه کرد: امروز کسانی که با قلم و تفکر و عمل خود موجب نفاق و تفرقه فتنه می شوند به خونهای شهدا، انقلاب اسلامی و ملت ایران خیانت می کنند.

سردار هاشمی خاطرنشان کرد: داعش که با حمایت همین دولتهای به ظاهر اسلامی شکل گرفت که دستش به خون مسلمانان بسیاری آغشته شده بر اثر همین تفرقه و اختلاف ها قوت گرفت . اتحاد موجب جلوگیری از نفوذ استکبار و فتنه انگیزی می شود.

وی تاکید کرد: پیام امام راحل به ملتهای مسلمان نیز پیام وحدت بود و سخن معروف ایشان که فرمودند اگر مسلمین مجتمع بودند، هرکدام یک سطل آب به اسرائیل می‏ریختند او را سیل می‏برد." اما این تفرقه ها حاشیه امنی برای اسرائیل ایجاد کرده است.

سردار هاشمی با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی بیان داشت: مسوولان بر سر سفره بیش از شش هزار شهید سرافراز و ایثارگریها و جانبازیهای انسانهایی هستند که مسیر انقلاب را هموار کردند جان خویش را بخشیدند تا ما در عزت ، آرامش ، امنیت بتوانیم ارزشهای اسلامی و انقلاب اسلامی را به تعالی رسانده و به جهانیان منتقل سازیم.

وی افزود: دهه مبارک فجر در سال اقدام و عمل را باید با برنامه های تاثیر گذار دنبال کرد این برنامه ها باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل چهارم انقلاب منتقل سازد./978/101/ب3

منبع:روابط عمومی بنیاد شهید

ارسال نظرات