۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۴۷۳۹۲۳
معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه استان تهران:

مبلغان برای جذب حداکثری جوانان به حوزه‌های علمیه تلاش کنند

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه استان تهران گفت: یکی از وظایف مبلغان در طرح مدارس امین پیگیری و جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به حوزه‌های علمیه است.
بابادایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام وحید بابادایی معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه استان تهران امروز در گردهمایی ائمه جماعات و روحانیان فعال در طرح مدارس امین که در مجتمع آموزشی محراب برگزار شد، گفت: یکی از وظایف ما در طرح امین پیگیری و جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به حوزه‌های علمیه است.

وی افزود: کشور ما دانش آموزان مستعد فراوانی دارد بنابراین تاکید داریم که دوستان در مدرسه نهایت تلاش خود را برای جذب داشته باشند، به عنوان مثال استان مرکزی 600 نفر طلبه را از مدارس امین جذب کرده که قابل ستایش است.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه استان تهران ادامه داد: امروز ما در شرایطی قرار داریم که فرهنگ غرب در جنگ با حوزه علمیه است، بنابراین حوزه تهران نیاز به طلبه خوش استعداد دارد که از انگیزه کافی برای طلبه شدن برخوردار باشد تاکید می‌کنیم یکی از رسالت‌های مهم مدرسه امین است.

حجت‌الاسلام بابادایی درباره مشکلات مالی این طرح گفت: قانون راه‌اندازی مدرسه امین در کمیسیون شورای عالی نظارت تصویب شده است که امیدواریم با مشکلات کمتری کار خود را انجام دهیم.

وی بیان داشت: یکی از امیدهای نظام برای تحول جامعه تهران همین مدارس امین است که باید به لحاظ کمیت و کیفیت ارتقا پیدا کند، باید فعالیت‌های شما مبلغان حول محور طرح تربیتی انجام شود./202/807/ب1

ارسال نظرات