۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۴۷۳۹۱۸
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر آذربایجان شرقی:

منافع شخصی هیچ کسی بر مصالح نظام اسلامی مقدم نیست

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: مسؤولان بدانند که توفیق خدمت به مردم را به برکت خون شهدا دارند و این مسؤولیت امانتی برای نوکری مردم شناخته می شود.
حجت الاسلام محمدعلی احمدیان، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمدعلی احمدیان، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی عصر امروز در جلسه ستاد دهه فجر که در سالن جلسات سازمان هلال احمر تبریز برگزار شد، اظهار داشت: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران ایام الله بوده و گرامیداشت این روز از شعائر اسلامی است.

وی با تأکید بر این‌که نوآوری و خلاقیت در ویژه برنامه‌های دهه فجر لازمه جذب و مشارکت نسل جوان جامعه است، خاطرنشان کرد: همه تلاش دشمنان بیگانگی نسل جوان با اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران و در نهایت جدایی میان امام و امت است، باید با برنامه‌های مشارکتی اقشار مختلف مردم را دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم.

حجت الاسلام احمدیان  ادامه داد: مردم ایران به رهبری امام راحل توانستند طومار حکومت 2500ساله طاغوت را در ایران پیچیده و جمهوری اسلامی را مستقر کنند، از این رو باید با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب از کسانی که عزت، آزادی و امنیت را به ارمغان آورده اند؛ تقدیر کرد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران تنها به واسطه عمل به آموزه های قرآنی به پیروزی رسید، افزود: آیات و روایات متعددی مبنی بر لزوم قدرشناسی نعمت رهایی از طاغوت وجود دارد؛ اگر امروز نیز عامل به آیات قرآنی باشیم، بسیاری از معضلات و مشکلات برطرف خواهد شد.

وی بهانه تراشی در مسیر تعالی نظام اسلامی، سهم خواهی، ریاست طلبی، کبر، غرور و ترجیح منافع شخصی بر منافع انقلاب را آفات مهم موجود میان مسؤولان نظام برشمرد و بر حفظ حرمت خون شهیدان تأکید کرد و گفت: مسؤولان بدانند که توفیق خدمت به مردم را به برکت خون شهدا دارند و این مسؤولیت امانتی برای نوکری مردم شناخته می شود.

همچنین سعید کنعانی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: امام راحل فرمودند؛ «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما وارد نشود»، امروز وظیفه همه دلسوزان نظام و انقلاب پشتیبانی و تبعیت از رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این‌که ایران اسلامی در سایه رهبری داهیانه امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله خامنه ای در سطح دنیا به نظامی الگو برای تمامی ملت های آزادیخواه تبدیل شده است، گفت: راز موفقیت نظام اسلامی در دنیا وجود نعمت ولایت فقیه است، حمایت از ولایت منجر به تعالی نظام خواهد شد./935/202/ب2

 

ارسال نظرات