۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۴۷۳۹۱۰
دبیرستاد اقامه نماز لرستان:

حفظ سلامت اخلاقی جامعه در گرو ترویج و تبیین فرهنگ نماز است

دبیر ستاد اقامه نماز لرستان با اشاره به اهمیت برپایی نماز به ویژه نماز اول وقت و تأثیرگذاری این فریضه واجب در امر تربیت، گفت: حفظ سلامت اخلاقی جامعه در گرو ترویج و تبیین فرهنگ نماز است.
دبیر ستاد اقامه نماز لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام عابدین درویش‌پور بعد از ظهر امروز در همایش مدیران و دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی لرستان که در دقتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: نماز بالاترین فریضه‌ الهی و اقامه آن وظیفه هر مؤمنی است.

وی با اشاره به آثار تربیتی نماز، بیان داشت: حفظ سلامت اخلاقی جامعه و مقابله با آسیبهای اجتماعی در گرو ترویج و تبیین فرهنگ نماز است.

دبیر ستاد اقامه نماز لرستان با اشاره به آثار و برکات اقامه نماز، خاطرنشان کرد: خواندن نماز اول وقت نشانه اهمیت به نماز بوده و توجه به این مهم یک ضرورت است که باید در ادارات نهادینه شود.

وی با تأکید بر ضرورت اینکه اقامه نماز جماعت در دستگاه‌های اجرایی باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد، افزود: اقامه نماز اول وقت در ادارات باید باشكوه ‌تر برگزار شود.

حجت الاسلام درویش پور وضعیت اقامه نماز در ادارات استان لرستان را خوب عنوان کرد و گفت: تا شرایط مطلوب فاصله داریم و در این زمینه مسؤولان دستگاه ها باید اهتمام جدی داشته باشند.

وی اظهار داشت: در جهت فرهنگ سازی اقامه نماز اول وقت در ادارات حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در صف اول نماز جماعت امری اثرگذار است.

دبیر ستاد اقامه نماز لرستان بیان داشت: همه ما وظیفه داریم در جهت تبیین و تقویت فرهنگ اقامه نماز بکوشیم و با ترویج این مهم به وظیفه خویش عمل کنیم./9459/202/ب2

ارسال نظرات