۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۴۷۳۸۸۲
قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور مطرح کرد؛

ضرورت فرهنگ سازی اقامه نماز اول وقت در ادارات

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور اقامه نماز اول وقت در ادارات و نهادها را امری ضروری خواند و گفت: در این زمینه باید فرهنگ سازی شود.
نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مظفر، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، بعداز ظهر امروز در همایش مدیران و مسؤولان اقامه نماز دستگاه های اجرایی لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: اقامه نماز اول وقت در دستگاه های اجرایی باید در اولویت قرار گیرد.

وی با تأکید بر ضرورت فراهم کردن زمینه گسترش فرهنگ اقامه نماز اول وقت را در ادارات افزود: در این حوزه باید برنامه ریزی و راهکارهای اساسی ارائه شود.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با اهمیت اقامه نماز اول وقت بین مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی اشاره و عنوان کرد: برپایی اقامه نماز اول وقت باید در  رأس برنامه های کاری و فرهنگی نهادها و دستگاه های اجرایی رار گیرد.

وی در ادامه اقامه نماز اول وقت را مهم ترین درس مکتب عاشورا عنوان کرد و گفت: نماز اول وقت مشمول رضوان الله است.

مظفر با تأکید بر ضرورت فرهنگ سازی اقامه نماز اول وقت اظهار داشت: مسؤولان دستگاه های اجرایی با حضور در صفوف نماز کارکنان را تشویق به اقامه نماز اول وقت کنند.

وی گسترش اقامه نماز اول وقت در ادارات را موجب رشد روزافزون اخلاق اسلامی دانست و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید در اخلاق دینی و اجتماعی برای کارکنان الگو باشند.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور ترویج فرهنگ نماز را نیاز جامعه و یک ضرورت دانست که در سایه فرهنگ سازی این مهم جلوی آسیبهای اجتماعی گرفته و زمینه بروز برخی ناهنجاریها کمرنگ می شود.

وی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیتها و توان تبلیغی مبلغان، طلاب و فعالان حوزه دین در ترویج فرهنگ اقامه نماز اول وقت بهره مند شد./9459/202/ب3

ارسال نظرات