۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۴۷۳۸۶۶
معاون تهذیب حوزه های علمیه:

سنت های فراموش شده حوزه های علمیه باید احیا شود

حجت الاسلام والمسلمین ملکی با تقدیر از اقدامات انجام شده در زمینه تهذیب طلاب، احیای سنت های فراموش شده حوزه را از مهم ترین برنامه های خود دانست.
حمید ملکی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی، پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون جدید تهذیب حوزه های علمیه اظهار داشت: در ابتدا از اعضای محترم شورای عالی و مدیر حوزه های علمیه به دلیل اعتماد به بنده، تشکر و از حجت الاسلام والمسلمین حسینخانی نیز که با رفتار بزرگوارانه خود این مجموعه را به پیش برده اند نیز کمال تقدیر را داریم.

وی ابراز داشت: از بزرگوارانی که در معاونت تهذیب حوزه های علمیه مشغول به خدمت هستند نیز کمال تقدیر را داشته و امیدواریم در ادامه راه نیز قدمی به قدم های برداشته شده در این معاونت اضافه نماییم.

معاون جدید تهذیب حوزه های علمیه با بیان این مطلب که بنده از کارمندی متنفرم، خاطرنشان ساخت: اگر شبانه روز در برابر مأموریت هایی که به برکت امام راحل و شهدا در اختیار ما قرار گرفته، با تمام توان تلاش کنیم، نمی توانیم ذره ای از شکر آن را به جای بیاوریم.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی تصریح کرد: باید سنت های فراموش شده حوزه را احیاء نماییم؛ اساتید و مربیان ما در ابتدا باید عامل به گفتارها بوده و با دغدغه های تربیتی برای طلاب تلاش نمایند./843/102/ب3

 

ارسال نظرات