۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۴۷۳۸۳۴
کوشکی:

وحدت نیروهای انقلابی سبب شکسته شدن بن‌بست فعلی می‌شود

کوشکی گفت: وحدت و یکپارچگی جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی می‌تواند حرکت بن‌بست فعلی را بشکند و حتی در انتخابات آتی مسیر را از وضعیت نابسامان کنونی تغییر داده و به سمت و سوی مثبت و مطلوب تغییر جهت دهد.
محمد صادق کوشکی

محمدصادق کوشکی استاد دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و الزامات آن اظهار داشت: بدیهی است که هماهنگی و وحدت بین نیروهای انقلابی و متدین وفادار به نفع نظام انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی افزود: نکته قابل توجه آن است که این روند و فرایند باید به گونه ای صورت بپذیرد که جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی به عنوان آینه واقعی توانمندی نیروهای وفادار و انقلابی را انعکاس دهند.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: اگر بنا باشد با تشکیل این جبهه تنها تعدادی از گروه های موجود کنار هم جمع شوند و تنها یک جبهه را تشکیل دهند یقینا این حرکت کارگشا نخواهد بود اما اگر دوستانی که در جبهه مردمی انقلاب اسلامی حضور دارند این عقلانیت را ایجاد و خودشان را تقویت کنند که اکثریت از نیروهای وفادار به انقلاب باشند این گونه می‌توان به وحدت و تشکیل این جبهه امیدوار بود.

کوشکی ادامه داد: اگر این وحدت و یکپارچگی محقق شود جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی می‌تواند حرکت بن‌بست فعلی را بشکند و حتی در انتخابات آتی مسیر را از وضعیت نا بسامان کنونی تغییر داده و به سمت و سوی مثبت و مطلوب تغییر جهت دهد./302/813/ب1

ارسال نظرات