۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۴۷۳۸۲۹
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر؛

۶۰۰ برنامه در کانون های فرهنگی هنری خراسان جنوبی اجرا می شود

مسؤول دبیرخانه کانونهای مساجد خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه خدمات نظام در بستر مساجد باید برای مردم بازگو شود از اجرای ۶۰۰ برنامه در کانونهای فرهنگی هنری استان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.
سبزه کار

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام ابراهیم سبزه‌کار، مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی ظهر امروز در کمیته مساجد ستاد دهه فجر که در سالن جلسات دبیرخانه کانون‌های مساجد برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) ایمان به خدا، ایمان به مردم و ظرفیت آن‌ها، ایمان به راهی که انتخاب کرده بود و ایمان به هدف و آرمانی که ترسیم کرده بود را سرلوحه کارهای خود قرار داد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم، بر بیان خدمات و دستاوردهای نظام از طریق مساجد تاکید کرد.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی ادامه داد: مسجد به عنوان یک عنصر اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی است که باید برای احیای دوباره مسجد، برنامه‌ریزی کنیم و خدمات و زیبایی‌های آن را باید برای مردم بازگو کنیم.

وی با تاکید بر بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از طریق مساجد برای مردم گفت: محوریت مسجد باید در برنامه ریزی‌های طول سال به ویژه ایام الله دهه مبارک فجر لحاظ شود و تلاش شود که دستاوردها و خدمات نظام ایران از تریبون مساجد بیان شود.

حجت الاسلام سبزه‌کار بر ارائه برنامه‌ها از سوی اعضای کمیته مساجد به دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری استان به عنوان مسؤول کمیته مساجد استان تاکید کرد و تصریح کرد: اگر ساعت برنامه‌ها تغییر کرده و یا کنسل شد نیز هرچه سریعتر به کمیته مساجد اطلاع‌رسانی شود تا مطبوعات اطلاعرسانی شود.

وی غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدای انقلاب، برگزاری جشن انقلاب در کانون‌های مساجد، اجرای ۶۰۰ برنامه در تمامی کانونهای فرهنگی هنری استان، برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی، برگزاری مسابقه غذاهای بومی محلی، راهاندازی دومین کارگاه کسب و کار در جوار مساجد (آموزش حوله بافی با هدف احیای صنایع دستی در استان)، برگزاری جشن انقلاب در بخش درح شهرستان سربیشه، افتتاح کانون‌های فرهنگی هنری، برگزاری اختتامیه‌های طرح تلاوت نور، آغاز تفسیر سوره فجر در مساجد، افتتاح طرح جوانههای نور (حفظ جزء سی قرآن توسط نونهالان)، برپایی کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی قرآنی در سطح استان، توزیع قرآن و تابلوهای طرح تلاوت نور، ارسال تجهیزات برای افتتاح کانون‌های جدیدالتاسیس را از جمله برنامههای دبیرخانه مساجد استان در ایام الله دهه مبارک فجر ذکر کرد./101/880/ب1

ارسال نظرات