۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۴۷۳۸۲۶
سلیمانی:

طراحان فتنه 88 هجمه علیه دستگاه قضا را برنامه ریزی کردند

نماینده سابق مجلس با بیان این که همان کسانی که طراح فتنه 88 بودند دست به طراحی هجمه علیه قوه قضائیه زدند، هدف این هجمه ها را ایجاد شکاف در قوا و تبلیغات انتخاباتی دانست.
محمد سلیمانی نماینده سابق مجلس

محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس نهم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هجمه های اخیر به قوه قضائیه گفت: کاملا مشخص است حمله ای که اخیرا علیه قوه قضائیه صورت گرفته برای ایجاد شکاف بین سه قوه کشور و ایجاد فاصله بین آنها است.

وی افزود: وقتی شکاف ایجاد شد ضد انقلاب و دشمنان می توانند در این شکاف سنگر گیری کنند و دو طرف را بزنند، همچنین مشخص است که اهداف تبلیغاتی انتخاباتی پشت سر این هجمه ها وجود دارد و سردمدار آن بی بی سی انگلیس است.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که همان کسانی که طراح فتنه 88 بودند به چنین طراحی دست زدند، اظهار داشت: این طراحان در این زمینه در حال تلاش هستند، در این که در قوه قضاییه اشکالاتی وجود دارد و باید رفع شود شکی وجود ندارد.

وی ادامه داد: حتما قوه قضائیه باید همانند سایر قوا اصلاحاتی را در درون خود در جهت تأمین امنیت، بالابردن ضریب امنیت کشور و آرامش مردم، مبارزه با فساد و قاچاقچیان و مبارزه با کسانی که در مسیر ضد نظام و انقلاب عمل می کنند انجام دهند، قوه قضائیه باید در این مسیر تلاش بیشتری کند و شفاف تر کارها را انجام دهد.

سلیمانی با بیان این که دستگاه قضا در مسیر خدمت رسانی به مردم باید بروکراسی را کاهش دهد، ابراز داشت: این کارها حتما باید اجام گیرد؛ هرکس بیشتر در فساد غوطه ور می شود طعمه خوبی برای غربی ها و دشمنان نظام و انقلاب است از این رو این ها در مسیر فساد خود طرفدار غرب می شوند و غربی ها از آن ها دفاع می کنند.

وی عنوان کرد: قوه قضائیه باید مبارزه با فساد و مفسدان را بیشتر کند، به عنوان مثال در بحث حقوق های نجومی باید واقعا محکم و روشن وارد شود و حال که دولت کاری نمی کند و عملا می خواهد ماست مالی کند به نتیجه برساند.

نماینده سابق مجلس خاطرنشان کرد: دستگاه قضا باید کسانی که پاداش های چند صد میلیونی و میلیاردی گرفتند را به میز محاکمه بکشاند و پول ها را به بیت المال برگرداند، کسانی که وام های چند صدمیلیونی یا چند میلیاردی با سود پایین و همانند قرض الحسنه گرفتند عملا خیانت به کشور کردند که باید به میز محاکمه کشیده شوند.

وی اضافه کرد: مردم انتظار دارند که این مسائل رسیدگی شود، هرچه قوه قضائیه بیشتر با فساد برخورد عملی کند و در میدان مبارزه با فساد بیشتر حضور داشته باشد مردم رضایت بیشتری از قوه قضائیه و نظام پیدا می کنند و آنها که مخالف این حرکت هستند در جریان این مبارزه سروصدا می کنند تا خطاها و جرایم آن ها مخفی بماند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات