۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۴۷۳۷۹۳
امام جمعه منوجان:

باید از فضای مجازی بر اساس معیار های اسلامی استفاده کرد

حجت الاسلام رضوانی گفت: مسلمانان باید مسأله فضای مجازی را مدیریت کنیم که دشمنان از آن برای تله و فریب دادن ما مسلمانان استفاده می کنند و ما باید همانند دشمن از این فضا به بهترین شکل استفاده کنیم و از آمن برای تبلیغ اسلام و دین استفاده کنیم، همچنین باید دقت داشته باشیم که از آن بر اساس معیارهای اسلامی استفاده کنیم.
فضای مجازی

حجت الاسلام امین رضوانی امام جمعه منوجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار داشت: ما باید در احترام گذاشتن به یکدیگر تلاش کنیم تا مسیر درستی در چهارچوب اسلام داشته باشیم، از این رو امروزه ما مسلمانان باید مسأله فضای مجازی را مدیریت کنیم که دشمنان از آن برای تله و فریب دادن ما استفاده می کنند.

وی ادامه داد: ما باید همانند دشمن از این فضا به بهترین شکل استفاده کنیم و از آن برای تبلیغ اسلام و دین استفاده کنیم، همچنین باید دقت داشته باشیم که از آن بر اساس معیارهای اسلامی استفاده کنیم.

حجت الاسلام رضوانی تصریح کرد: امروزه در این شرایط حساس کشور نباید از مسائل فرهنگی غافل شویم، از این رو رهبر معظم انقلاب فرموده اند که ما نباید در مسائل فرهنگی ولنگاری کنیم که این کار به کشور ضربه بسیار بدی می زند، بنابراین اگر به این مسأله اهمیت دهیم از آن ضربه جلوگیری کرده ایم، همچنین مسؤولان فرهنگی باید بسیار مواظب باشند و مسأله فرهنگ را دست کم نگیرند، از این رو باید مواظب باشند و دقت کنند و آن را بی ارزش نداند و در اولویت قرا دهند.

امام جمعه منوجان خاطر نشان کرد: مسائل سیاسی که در کشور وجود دارد و تحولات سیاسی که درنظام بین المللی وجود دارد باید دقت کنیم اهمیت دهیم که خوشبختانه درکشور ما در سطح مقاومت و در سطح بین المللی خاستگاه مقاومت انجام گرفت و در این مسأله سر افراز شدیم.

وی افزود: ما باید قدر این نعمت یعنی اقتصاد مقاومتی کشور را بدانیم و به برکت رهنمود های رهبر معظم انقلاب که ما دراین مسیر قرار گرفتیم و موفق هستیم.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: خود خواهی های مستکبرین دنیا امروزه نشان می دهد که خباثت و دشمنی که نسبت به ایران دارند بسیار زیاد است و هرگز تمام نمی شود و متاسفانه ما با خوش بینی با آنها برخورد کردیم و این مسأله سبب شد وقت خود را از دست دهیم و به مسائل و  مشکلات جامعه رسیدگی نکرده ایم.

امام جمعه منوجان در پایان تاکید کرد: اختلاف ما با دشمنان، اختلافی سطحی نیست بلکه ریشه ای است و این اختلاف به مبانی اسلامی ما نیز ربط دارد و تا ما مسلمان هستیم دشمانان با ما دشمن هستند،‌ بنابراین دشمن باید بداند که ما هرگز از  دین خود و اسلام دست بر نمی داریم؛ دشمن فقط دشمن است هیچ وقت دوست نمی شود./866/303/ب3

 

ارسال نظرات