۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۴۷۳۷۸۰
امام جمعه قروه درجزین:

همگرایی نیروهای انقلابی در سایه وحدت و همدلی محقق خواهد شد

امام جمعه قروه درجزین گفت: همگرایی نیروهای انقلابی یک ضرورت است و اگر قرار باشد انقلاب اهداف خود را پی بگیرد و به مقصد نهایی خود برسد، این امر در سایه وحدت و همدلی و حرکت حول محور ولایت فقیه، محقق خواهد شد.
جبهه مردمی انقلاب اسلامی

حجت الاسلام محمدرضا محمدی، امام جمعه قروه درجزین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، درباره لزوم همگرایی نیروهای انقلابی، گفت: از آنجا که در اسلام و تعالیم قرآن و روایات، وحدت و همبستگی، بسیار مورد تأکید است و جایگاه ویژه ای دارد و همدلی و همگرایی سبب به دست آمدن نتیجه بهتر می شود، بنابراین نیروهای انقلابی باید همیشه بر همگرایی و همبستگی تکیه کنند.

وی ابراز داشت: در انقلاب هر جا که در بین نیروها همدلی و همفکری وجود داشته است، انقلاب و اهداف نظام بهتر پیش رفته است و اصولا وحدت و همگرایی و در کنار ولایت فقیه بودن عامل پیروزی انقلاب بوده است.

امام جمعه قروه درجزین افزود: همین عامل هم می تواند مسیر انقلاب را تداوم ببخشد و انقلاب و نظام را در برابر توطئه ها و هجوم دشمنان حفظ کند و تضمینی برای تحقق آرمان های بلند انقلاب باشد.

وی اظهار داشت: دشمنان همیشه در حال ایجاد تفرقه در میان نیروهای انقلابی و جامعه هستند، به ویژه در این مقطع که کشور در آستانه انتخابات قرار دارد، همه نیروهای انقلابی باید وحدت خود را در برابر دسیسه های دشمن حفظ کنند.

حجت الاسلام محمدی تأکید کرد: همگرایی نیروهای انقلابی یک ضرورت است و اگر قرار باشد انقلاب اهداف خود را پی بگیرد و به مقصد نهایی خود برسد، این امر در سایه وحدت و همدلی و حرکت حول محور ولایت فقیه، محقق خواهد شد.

وی با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری درباره اتحاد نیروهای انقلابی، گفت: توصیه هایی که رهبر معظم انقلاب به تازگی به بعضی از شخصیت ها داشته اند این است که، جبهه نیروهای انقلابی باید با هم متحد شوند.

امام جمعه قروه درجزین بیان داشت: شیطنت ها و توطئه های استکبار جهانی، قدرت طلبی اشخاص، دور بودن از آرمان های انقلاب و عدم تبعیت از ولایت فقیه از آسیب ها و موانع همگرایی و وحدت نیروهای انقلابی است.

وی در پایان افزود: عدم بصیرت نسبت به آرمان های انقلاب و مقطعی و احساساتی فکر و برخورد کردن با مسائل، وحدت و همگرایی نیروهای انقلابی را دچار چالش خواهد کرد و اهداف انقلاب را به خطر خواهد انداخت./979/302/ب2

 

ارسال نظرات