۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۴۷۳۷۷۶
معاون تهذیب حوزه علمیه همدان:

روحیه ایثار و گذشت باید در بین نیروهای انقلابی تقویت شود

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان گفت: آن چه که به عنوان مانع در مسیر همگرایی نیروهای انقلابی بیس از پیش به عنوان یک تهدید مطرح است نبود ایثار و گذشت و احساس خود برتربینی بوده که همیشه حرکت های آن ها را دچار چالش کرده است.
حجت الاسلام کشوری، معاون تهذیب حوزه های علمیه همدان

حجت السلام حجت الله کشوری، معاون تهذیب حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت بحث همگرایی بین نیرو های انقلابی، گفت: بحث همگرایی امروزه جزو اصلی ترین ارکانی است که در جهت تحقق تمدن اسلامی و پیشرفت نظام اسلامی کاربرد وسیعی دارد.

وی افزود: همچنان که دیدیدم ملت انقلابی ایران در ایجاد نظام اسلامی به وسیله همین همگرایی محقق شد که این همگرایی برگرفته از یک نگاه اسلامی بود که سبب پیروزی و رمز ماندگاری آن شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان ابراز داشت: ما در این برهه از زمان که امید مستضعفان جهان به انقلاب اسلامی روز به روز بیش تر شده در صورتی می توانیم پاسخ مناسبی به این نیاز جامعه بشری دهیم که همگرایی لازم در بین نیروهای انقلابی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند امروز ما نیاز به کار تشکیلاتی و همدلی و همراهی نیروهای انقلابی را داریم و ایشان در این زمینه شاخص های انقلابی گری را برای ما ترسیم کردند.

حجت الاسلام کشوری ابراز داشت: آن چه که در همگرایی نیروهای انقلابی باید مورد توجه قرار گیرد مطالبات مقام معظم رهبری است که ما باید در این جهت حرکت کرده و در مقام عمل توجه جدی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: دشمن امروزه تمام تلاش خود را درجهت تضعیف جایگاه رهبری در نظام اسلامی و ایجاد تفرقه و تشتت در بین نیروهای انقلابی به صورت آشکار به کار گرفته است.

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان اظهار داشت: آن چه که به عنوان مانع در مسیر همگرایی نیروهای انقلابی بیس از پیش به عنوان یک تهدید مطرح است نبود ایثار و گذشت و احساس خودبرتربینی بوده که همیشه حرکت های آن ها را دچار چالش کرده است.

وی در پایان گفت: باور ما این باید باشد که همگرایی نیروهای انقلابی یک جهاد کبیر است، چرا که خداوند فرموده از کفار تبعیت نکنید و با آن ها جهاد کبیر انجام دهید، این جهاد کبیر بزرگتر از جهادی است که رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس انجام داده اند./979/302/ب2

ارسال نظرات